شناسهٔ خبر: 66718183 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کولاک مجید رضوی با آهنگ جدیدش به نام دلم تنگه

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

D:\مالی\مقالات\1403\2\شباموزیک\مجید رضوی\1656577282eac2.jpg

مجید رضوی یکی از خواننده‌های جوان و خوش آتیه ایران است که چند سالی است در مارکت موسیقی ایران اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده است. آهنگ جدید مجید رضوی به نام "دلم تنگه" از احساسی‌ترین و زیباترین آهنگ‌های مجید رضوی به شمار می‌رود که حسابی جای خود را در بین طرفداران این خواننده مشهور کشورمان باز کرده است. صدای جذاب و دلنشین مجید رضوی و ملودی احساسی آهنگ جدید "دلم تنگه" توانسته به خوبی با هم ترکیب شده و یک اثر جذاب و به یاد ماندنی را ارائه نموده است. پس از آهنگ "متاسفانه" که در ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ منتشر شد، حدود دو ماه و نیم بعد، آهنگ "دلم تنگه" به عنوان آخرین اثر مجید رضوی در ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ منتشر شد تا طرفداران پروپا قرص مجید رضوی بیش از این منتظر نمانند. ترانه سرایی و آهنگ سازی آهنگ "دلم تنگه" را مجید رضوی و نیما معین به صورت مشترک انجام داده‌اند و تنظیم کننده این اثر احساسی و جذاب علی بیات می‌باشد تا این سومین اثری باشد که برای مجید رضوی تنظیم کرده است.

اگر می‌خواهید در مورد فعالیت‌ها و بیوگرافی مجید رضوی بیشتر بدانید در این نوشتار با ما همراه شوید.

اهل کرمانشاه و ساکن تهران

مجید رضوی اصالتاً کرمانشاهی است و ساکن تهران می‌باشد. او در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۷۶ متولد شد و از همان دوران نوجوانی به موسیقی و خوانندگی علاقه شدیدی نشان می داد.

شروع فعالیت هنری مجید رضوی

مجید رضوی در سال ۱۳۹۸ با محمدرضا خانزاده از مدیران شرکت اکسیر نوین آشنا شد و فعالیت هنری خود را زیر نظر این شرکت آغاز کرد. شرکت اکسیر نوین استعداد مجید رضوی در خوانندگی را کشف کرد بر روی او سرمایه‌گذاری انجام داد.

D:\مالی\مقالات\1403\2\شباموزیک\مجید رضوی\16565772845ad3.jpg

همکاری با مسعود جهانی نقطه عطف شهرت مجید رضوی

آغاز همکاری مجید رضوی با مسعود جهانی در سال ۱۳۹۹ به نقطه عطف فعالیت هنری این خواننده مبدل شد و زمینه مشهور شدن او را فراهم کرد. اولین آهنگ مجید رضوی به نام "دسته گل" زمینه محبوبیت این خواننده را فراهم کرد و به شدت مورد استقبال علاقمندان به موسیقی پاپ قرار گرفت. می‌توان گفت که آهنگ "دسته گل" یک شروع قوی و جذاب برای مجید رضوی بود که باعث دیده شدن او در مارکت موسیقی ایران شد. "دسته گل" خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و نام مجید رضوی را سر زبان‌ها انداخت. شرکت اکسیر نوین پس از این اثر قرارداد خود را با مجید رضوی را دائمی کرد.

در این قرارداد محمدرضا خانزاده مدیر شرکت اکسیر نوین مسعود جهانی تنظیم کننده آهنگ‌ های مجید رضوی به عنوان سهامدار اصلی این گروه به شمار می روند.

استقبال از اولین کنسرت مجید رضوی

مجید رضوی در اول اسفند ماه ۱۴۰۰ توانست اولین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند که با استقبال بسیار خوب طرفداران مجید رضوی روبرو شد.

رکورد کنسرت توسط مجید رضوی زده شد

این خواننده جوان توانست رکورد جدیدی در برگزاری کنسرت از خود به جای بگذارد. مجید رضوی از بهمن ماه ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ توانست ۵۴ کنسرت را برگزار کند و به عنوان برترین خواننده درخصوص تعداد کنسرت برگزار شده در این مدت، در صدر جدول خوانندگان موسیقی پاپ خود را جای دهد.

از اجرا در برنامه پرطرفدار عصر جدید تا جشنواره بزرگ فجر

مجید رضوی در ادامه فعالیت هنری خود با حضور در برنامه‌های بسیار پرطرفدار و جذاب توانست شهرت خود را تثبیت نموده و صدای جذاب و استایل منحصر به فرد خود را به رخ طرفداران موسیقی پاپ بکشد. مجید رضوی در برنامه عصر جدید ویژه سال نو حضور یافت و ترانه "نگین قلبمی" را اجرا نمود. این اتفاق به شهرت مجید رضوی افزود تا اینکه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به همراه رضا بهرام به روی صحنه رفت و کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کرد.

D:\مالی\مقالات\1403\2\شباموزیک\مجید رضوی\1656577291e721.jpg

مدیریت عالی مجید رضوی در کنسرت هایش

مجید رضوی توانست در کنسرت‌های خود رکورد دیگری نیز بر جای بگذارد. مجید رضوی توانست در مدت ۸۰ دقیقه ۲۰ ترانه را بخواند و یک مدیریت موفق و اجرای حرفه‌ای در کنسرتش را به نمایش بگذارد.

ترانه سرایی و آهنگسازی مجید رضوی

مجید رضوی به جز خوانندگی در زمینه ترانه سرایی و آهنگسازی نیز فعالیت می‌کند. او با برخی از هنرمندان مطرح همچون دانوش، فرزاد فرخ و سهراب پاکزاد در زمینه ترانه سرایی و آهنگسازی همکاری داشته است.

آهنگ دلم تنگه را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود آهنگ مجید رضوی دلم تنگه و همچنین سایر آهنگ ها می توانید به سایت شبا موزیک مراجعه کنید. این سایت در سریع ترین زمان ممکن، انواع موزیک و آهنگ جدید خوانندگان مشهور را منتشر کرده و قابل دانلود و پخش آنلاین است. برای دانلود آهنگ ریمیکس و آهنگ های شاد و پر طرفدار به شبا موزیک بروید و علاوه بر دانلود سریع و رایگان موزیک، به متن آهنگ نیز دسترسی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما