شناسهٔ خبر: 66716877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کرمان:

آمادگی تکایای قدیمی برای میزبانی اجلاسیه پیرغلامان حسینی/ فعالیت ۵۴۸ هیئت مذهبی در کرمان

فاطمه افضلی

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان کرمان با اشاره به آمادگی تکایای قدیمی شهر کرمان برای میزبانی اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: ۵۴۸ هیئت مذهبی در شهرستان کرمان داریم که ۳۵۱ هیئت در سامانه ثبت هستند.

صاحب‌خبر -

سیدمحمود شجاع صبح امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در تکیه فاطمیه کرمان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان که ماه محرم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امیدوارم با اتحاد برگزارکنندگان، این اجلاسیه به خوبی برگزار شود و قدیمی‌ترها در این اجلاسیه دیده و از آنها تجلیل شود.

وی با اشاره به آمادگی تکایای قدیمی شهر کرمان برای میزبانی اجلاسیه پیرغلامان حسینی بیان کرد: اجلاسیه پیرغلامان از قدیمی‌ترین مجالس امام حسین (علیه السلام) است که باید در کرمان به بهترین نحو از آن استفاده شود.

تولیت هیئت سادات گلبازخان کرمان بیان کرد: تکیه گلبازخان همزمان با برگزاری بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی برای میزبانی از پیرغلامان برای مداحی و نوحه‌خوانی در ماه محرم آمادگی دارد.

وی اظهار کرد: هیئت گلبازخان، میدان‌قلعه، محله شهر، خواجه‌خضر، همت، جوی‌مویدی و فاطمیه از جمله هیئت‌های قدیمی کرمان هستند که مدیران و اعضای این هیئت‌ها با هم دوست هستند و برای برگزاری با شور و شعور آیین‌های عزاداری سیدالشهدا (علیه السلام) پای کار هستند.

انتهای پیام

نظر شما