شناسهٔ خبر: 66714055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ناظری: با تیمی قوی در مقدماتی جام جهانی چوگان شرکت می‌کنیم

رئیس فدراسیون چوگان گفت: با برگزاری مسابقات لیگ ملی چوگان با کیفیت خوب می‌خواهیم تیم خوبی را روانه مسابقات مقدماتی جام جهانی کنیم.

صاحب‌خبر -

اصغر ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: مسابقات لیگ ملی چوگان در سال 1403 را از هفته گذشته آغاز کردیم. نخستین هفته با بازی بانوان بود که مسابقات در سطح خوبی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه نخستین هفته لیگ ملی و پس از سپری کردن فصل زمستان که زمان استراحت اسب‌ها و چوگان بازان بود، مسابقات بسیار خوبی برگزار شد.

رئیس فدراسیون چوگان با اشاره به حذف دو تیم از لیگ ملی خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه هفته دوم لیگ آقایان آغاز شد و 9 تیم اعلام آمادگی کرده بودند که برای نخستین بار در این مسابقات با توجه به اینکه یکی از تیم‌ها شرایط لازم و استاندارد یعنی تعداد اسب‌ها را نتوانست فراهم کند. با تصمیم کمیته برگزاری اجازه حضور به آن تیم ندادند و یکی از تیم‌ها نیز مشکل هندی کاپ داشت.

ناظری تاکید کرد: برای نخستین بار تعداد 7 تیم در مسابقات لیگ ملی چوگان شرکت کرده‌اند و مسابقات خوبی برگزار شد. از طرفی با توجه به اینکه در پایان امسال مسابقات مقدماتی جام جهانی چوگان را در پیش داریم باید فشرده‌تر و با کیفیت بهتر برگزار کنیم تا بتوانیم در انتهای این رقابت‌ها تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی یادآور شد: مسابقات مقدماتی جام جهانی چوگان براساس تقویم فدراسیون جهانی در ابتدای فصل زمستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما