شناسهٔ خبر: 66714015 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

برگزاری فینال جام حذفی با VAR | تخلف ثابت شود آقایان محروم می شوند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته، فینال جام حذفی با سیستم کمک داور ویدیویی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی تاج در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR اظهار داشت: مقدمات ورود دستگاه‌های VAR با حمایت دولت و وزیر ورزش در جریان است.

او ادامه داد: فینال حذفی با موافقت اولیه فیفا با VAR برگزار می‌شود. فصل آینده هم مسابقات را با سیستم کمک داور ویدئویی برگزار خواهیم کرد، تاکنون دو دستگاه وارد ایران شده و ۵، ۶ دستگاه دیگر هم قرار است وارد کشور شود.

او در خصوص فساد در فوتبال گفت: امکان دارد فساد در فوتبال وجود داشته باشد و به من هم یک نهاد گزارشی در مورد ۳ نفر از پرسنل فدراسیون داد. این اتفاق مربوط به سال ۱۴۰۰ است که من در فدراسیون مسئولیت نداشتم این موضوع هم نمی‌تواند در کمیته اخلاق و ارکان قضائی ما ثابت شود و باید به دادگستری برود. اگر آنجا ثابت شد، کمیته اخلاق ما هم تنبیهات جدی در نظر می‌گیرد.

تاج تصریح کرد: پرونده اکنون در اختیار مقام‌های قضائی کرمان است و اطلاعات ما هم در حد مسائلی است که این نهاد داده و اطلاعات زیادتری ندارم. دوستان ما و خودم به این نتیجه رسیدیم که فعلاً ۲ نفر از همکاران را تا زمان مشخص شدن وضعیت پرونده تعلیق کنیم. اگر فساد اثبات شود، بدون تعارف، اغماض و چشم‌پوشی این افراد را از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم و اعلام خواهیم کرد زیرا قانون است.

نظر شما