شناسهٔ خبر: 66712737 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ابوزهری: آمریکا شریک جنایت علیه ملت فلسطین است

رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج گفت: دولت آمریکا شریک جنگ علیه مردم فلسطین است و با تامین سلاح و تجهیزات برای اشغالگران، مسئول ادامه جنگ در نوار غزه است.

صاحب‌خبر -

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، سامی ابوزهری رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج گفت: حضور هیچ نیروی نظامی خارجی را در نوار غزه نمی‌پذیریم.

وی افزود: اشغالگران صهیونیست تمایلی به دستیابی به توافق برای توقف جنگ ندارند. در صورت تداوم جنگ، گردان‌های قسام آماده مقابله با اشغالگران هستند. رژیم اشغالگر در فرسوده کردن یا تضعیف مقاومت شکست مفتضحانه‌ای خورده است.

ابوزهری تأکید کرد: دولت آمریکا شریک جنگ علیه مردم فلسطین است و تجاوزات رژیم اشغالگر را توجیه می‌کند. دولت آمریکا با تامین سلاح و تجهیزات برای اشغالگران، مسئول ادامه جنگ در نوار غزه است.

این مقام ارشد حماس خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر گرفتار سردرگمی بزرگی است و ارتش آن بدون چشم‌انداز می‌جنگد. اشغالگران باید از گذرگاه رفح عقب نشینی و برای کمک رسانی مجدد آن را باز کنند.

ابوزهری همچنین گفت: اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد حماس در نشست اتحادیه عرب در منامه بحرین، مایه تأسف، خلاف واقعیت و خنجر زدن به مقاومت است.

نظر شما