شناسهٔ خبر: 66712641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حرکت عجیب مهاجم تراکتور: تکل روی دروازه‌بان!

مهدی هاشم‌نژاد در بازی با مس خطای عجیبی روی حامد لک انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشم‌نژاد وینگر جوان تیم تراکتور در جریان بازی با مس رفسنجان تحت فشار هیجانات و نتیجه مسابقه حرکت عجیبی انجام داد و خوش‌شانس بود که داور مسابقه او را از زمین بازی اخراج نکرد!

در ثانیه‌های ابتدای وقت اضافه دوم توپ داخل محوطه مس‌رفسنجان رفت و حامد لک با مدیریت کردن توپ اجازه عبور از خودش را داد و پس از آن با قرار دادن بدنش و جمع نکردن توپ سعی داشت که وقت بیشتری از بازی را بکشد و پس از نزدیک شدن مهاجم حریف توپ را بردارد اما مهدی‌هاشم نژاد به شکلی عجیبی با تکل از پشت این بازیکن را سرنگون کرد و ممکن بود از داور مسابقه کارت دریافت کند و از زمین مسابقه اخراج شود!

2022982 2022983

یکی دیگر از دلایل عجیب بودن این حرکت وقفه‌ای بود که به بازی داده شد، حتی اگر حامد لک با برنداشتن توپ چندثانیه از بازی را تلف می‌کرد اما با خطایی که روی او صورت گرفت برای چند لحظه روی زمین قرار گرفت و بعد از آن با سر و شکل دادن به خط دفاعی خودش بازی را مجدد آغاز کرد و تب و تاب حمله تراکتور گرفته شد.

البته با توجه به شرایط مسابقه و جوان بودن هاشم نژاد این حرکت خیلی عجیب نبود اما او خوش‌شانس بود که از زمین مسابقه اخراج نشد و شرایط برای تراکتور در وقت اضافه دوم سخت‌تر نشد.

نظر شما