شناسهٔ خبر: 66712616 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مس‌رفسنجان متخصص حذف تراکتور از جام حذفی!

تیم فوتبال تراکتور در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در جام حذفی نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تراکتور در سه دوره اخیر جام حذفی دو بار توسط مس رفسنجان از مسابقات حذف شده است و عملکرد ضعیفی مقابل این تیم داشته است.

جام حذفی 01-1400 تراکتور و مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هم رفتند که در آن مسابقه بازی با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید و مس رفسنجان در ضربات پنالتی 3-1 پیروز شد و به مرحله بعدی صعود کرد، برای مس گادوین منشا، حسن جعفری و هومن ربیع‌زاده در ضربات پنالتی گل زدند و سامان نریمان جهان نیز پنالتی تبریزی‌ها را گل کرد. پیمان بابایی، عبدالله حسینی و محمد قنبری از تراکتور پنالتی‌هایشان را به گل تبدیل نکردند.

2022965

دومین دیدار تراکتور و مس در جام حذفی دیروز برگزار شد که محمدمهدی محبی تک گل نارنجی‌پوشان را به ثمر رساند و صعود این تیم به نیمه نهایی را رقم زد و تراکتور برای دومین بار توسط این تیم از گردنه مسابقات حذف شد، تراکتور هر دو دیدار را ورزشگاه یادگار برگزار کرده بود.

تراکتور در جام حذفی 02-1401 در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل استقلال از مسابقات کنار رفت و در سال 00-99 با شکست در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آلومینیوم اراک از مسابقات حذف شدند و در چهار دوره اخیر بالاتر از مرحله یک چهارم نهایی را تجربه نکرده‌اند، تراکتور فصل 99-98 جام حذفی با شکست استقلال در فینال مسابقات به عنوان قهرمانی رسیده بود.

نظر شما