شناسهٔ خبر: 66711735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگاراریادرساری گزارش داد:

استاندارازتلاشگران روابط عمومي و رسانه ها براي اطلاع رساني برنامه هاي سفر رئيس جمهور به مازندران قدرداني کرد

صاحب‌خبر -
استاندارازتلاشگران روابط عمومي و رسانه ها براي اطلاع رساني برنامه هاي سفر رئيس جمهور به مازندران قدرداني کرد

خبرگزاری آریا- همزمان با 27 اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تبریک این روز؛ از همه رسانه ها و فعالان روابط عمومی برای اطلاع رسانی برنامه های سفر دوم رئیس جمهور به مازندران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارآریا درساری به نقل ازروابط عممومی ، متن کامل این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی نه یک حرفه و شغل اداری محض بلکه یک عشق و رسالتی است که برای انجام آن باید از وظیفه مندی های سازمانی فراتر رفت تا این ماموریت هنرمندانه و ممتاز را با بالاترین معدل به سرانجام رساند.

امروزه، نقش روابط عمومی و دامنه و گستره اطلاعات و ارتباطات در زندگی بشر بنحوی است که بی اطلاعی یا عدم بهره گیری از فناوری های نوین در اطلاع رسانی عملا باعث غربت انسان یا مجموعه ها و سازمان ها می شود.

27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی؛ روزی است که بر نقش بنیادین روابط عمومی به عنوان یک رکن آگاه کننده و مجموعه ای تلاشگر در سازمان صحه گذاشته می شود.

روابط عمومی ها باید با مطالعه، تحقیق و آموختن مبانی نظری و عملی این رشته و رشته های مرتبط؛ زمینه اطلاع یابی و اطلاع رسانی بهینه را فراهم آورند و در تصمیم سازی های مهم اداری مشورت بدهند.

در این مجال و همزمان با نخستین روز از سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به مازندران؛ از تلاش ها و مساعی همه روابط عمومی های زحمت کش و رسانه های ساعی در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بویژه اطلاع رسانی از برنامه های سفر آیت الله رئیسی به دیار علویان بطور ویژه قدردانی می کنم و از خداوند بزرگ؛ برای همه خدمتگزاران مردم خاصه در این عرصه؛ توفیق و بهروزی در سایه منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب " مدظله العالی " مسئلت می کنم.

یوسف نوری

نظر شما