شناسهٔ خبر: 66711298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ابوعبیده: اسرائیل با ورود به رفح بار دیگر وارد جهنم شد

ابوعبیده گفت: دشمن در سردرگمی سریالی خود تصمیم گرفت که عملیات زمینی علیه رفح، الزیتون و جبالیا مرتکب شود و گمان می‌کند که این مناطق اهداف آسانی هستند. دشمن بار دیگر وارد جهنم خواهد شد و با مقاومت شدیدتری مواجه خواهد شد. ابوعبیده گفت: دشمن در سردرگمی سریالی خود تصمیم گرفت که عملیات زمینی علیه رفح، الزیتون و جبالیا مرتکب شود و گمان می‌کند که این مناطق اهداف آسانی هستند. دشمن بار دیگر وارد جهنم خواهد شد و با مقاومت شدیدتری مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، ابوعبیده، سخنگوی گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در ویدیویی که شبکه الجزیره آنرا منتشر کرد، گفت: از هفتم اکتبر گذشته مردم و مقاومت غزه درحال جنگ نابرابر و دفاع افسانه‌ای در مقابل وحشیگری رژیم صهیونیستی هستند.

وی تاکید کرد: شب و روز و هفته‌های طولانی دشمن و کابینه نازی‌ نتانیاهو وحشیانه‌ترین جنایت‌های نسل‌کشی را علیه ملت ما در برابر چشم جهانیان مرتکب شد.ارتش دشمن به جنایت‌های خود در غزه افتخار می‌کند، گویی که دستاوردهای نظامی داشته است. ایجاد رعب و وحشت،جنایت و ویرانی برنامه‌ریزی شده راهبرد ثابت دشمن در نوار غزه است. همانگونه که همواره به دشمن هشدار دادیم، هر جا که دنبال پیروزی و دستاورد باشد ما را در مقابل خود پیدا خواهد کرد.

ابوعبیده افزود: دشمن در سردرگمی سریالی خود تصمیم گرفت که عملیات زمینی علیه رفح، الزیتون و جبالیا مرتکب شود و گمان می‌کند که این مناطق اهداف آسانی هستند. دشمن بار دیگر وارد جهنم خواهد شد و با مقاومت شدیدتری مواجه خواهد شد.

سخنگوی القسام گفت: مجاهدان ما طی ۱۰ روز گذشته توانستند در محورهای درگیری ۱۰۰ خودروی نظامی دشمن را منهدم کنند. در تمام‌مناطق درگیری در غزه ده‌ها نظامی صهیونیست کشته و زخمی می‌شوند و دشمن همواره درحال انتقال نظامیان زخمی و کشته شده است. دشمن تنها بخشی از تلفات خود را اعلام می‌کند اما چیزی که ما رصد می‌کنیم بسیار بیشتر است. مبارزان ما در مناطق مختلف درگیری با سلاح‌های متنوع با دشمن مقابله می‌کنند. ما با سلاح ضدزرهی، ضدنفر، منفجر کردن ساختمان‌ها ، بمب‌ها و تک‌تیرانداز با دشمن مقابله می‌کنیم.

ابوعبیده در ادامه تاکید کرد: مقاومت و ملت ما به رغم جنگ، گرسنگی و قتل و ویرانی در هر نقطه‌ای در مقابل دشمن می‌ایستد. مجاهدان ما با نیروهای سردرگم که از ترس به خود می‌لرزند مواجه هستند و آن‌ها را شکست خورده وناامید بازمی‌گردانند.

سخنگوی گردان‌های القسام خاطرنشان کرد: سلاح آمریکایی که برای نسل‌کشی مردم ما به کار گرفته می‌شود ویرانی‌های گسترده‌ای به بار آورده است و این تنها دستاورد دشمن بحران زده است. با گذشت ۲۲۴ روز، جهاد قهرمانانه ما نشان‌دهنده قدرت ما در مقاومت ‌و مبارزه است. ما آماده جنگ فرسایشی طولانی مدت با دشمن هستیم.

وی در بخش دیگری تاکید کرد: به طور مداوم و با شفافیت کامل آمار کشته‌های اسیر دشمن را اعلام می‌کنیم و این کار به دلیل سانسورهای که دشمن انجام می‌دهد صورت می‌گیرد.

ابوعبیده در بخش دیگری از جبهه‌های کرانه‌باختری، لبنان، یمن و عراق تقدیر و تشکر کرد.

وی از حمایت‌های مردمی در اروپا، آسیا، آمریکای جنوبی و تمام دنیا تقدیر کرد.

سخنگوی القسام گفت: این حمایت‌های بی‌سابقه که رژیم صهیونیستی را رسوا کرد، نشان دهنده زلزله‌ای است که طوفان الاقصی در آگاهی مردم در سطح جهان بوجود آورد. اصرار دشمن در ارتکاب جنایت‌های خود در مقابل فریاد میلیون‌ها نفر در حمایت از مردم فلسطین نشان دهنده عظمت این ملت است. ای مردم فلسطین عاقبت صبر و شکیبایی شما گشایش و پیروزی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما