شناسهٔ خبر: 66711289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

۲ شکست ایران در بازی دوستانه با برزیل

پائز: باید مثبت‌اندیش باشیم 

روزنامه جوان

پائز، سرمربی تیم ملی ایران بعد از پایان اولین بازی تدارکاتی مقابل برزیل گفت: «برای اولین بار در یک مسابقه در کنار هم جمع شدیم و مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم که اصلاً آسان نیست.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: تیـم ملـــی والیبال ایران که بــــرای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در برزیل حضور دارد در دو دیدار تدارکاتی مقابل این تیم با نتیجه مشابه ۴ بر یک شکست خورد. 
پائز، سرمربی تیم ملی ایران بعد از پایان اولین بازی تدارکاتی مقابل برزیل گفت: «برای اولین بار در یک مسابقه در کنار هم جمع شدیم و مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم که اصلاً آسان نیست. در این مسابقه تدارکاتی نکات خوبی را هم دیدیم. باید بیشتر شکل تیمی خود را به دست بیاوریم و مثبت‌اندیش‌تر باشیم و از بروز برخی اشتباهات جلوگیری کنیم.»
وی ادامه داد: «در ست اول به پیروزی رسیدیم. در این ست برتری خوبی در سرویس داشتیم و این کلید پیروزی بود و همچنین همه بازیکنان در بالاترین سطح خودشان بازی کردند. باید انسجام خودمان را حفظ و بیشتر می‌کردیم، اما این اتفاق نیفتاد. هرچند این بازی‌ها فرصتی برای بهتر شدن و پیشرفت کردن است.»
برناردو رزنده، سرمربی تیم والیبال برزیل درباره این دیدار دوستانه گفت: «بازی اول خیلی خوب بود. بازی دوستانه‌ای که تمرین خوبی برای هر دو تیم به حساب می‌آمد. اولین مسابقه ایران و برزیل در این فصل بود و تیم ایران بازی را عالی و بسیار بانظم و انسجام شروع کرد. در جریان بازی از بازیکنان مختلفی استفاده کردیم. این مسابقه اولین دیدار از سه بازی دوستانه بود و هنوز دو مسابقه دیگر در پیش داریم. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران بتواند در طول مسابقات بجنگد و به المپیک پاریس صعود کند.»
تیم ملی کشورمان سومین بازی تدارکاتی خود مقابل برزیل را دیشب برگزار کرد. ملی‌پوشان کشورمان در هفته اول لیگ ملت‌ها از سوم تا هفتم خرداد‌ماه در ریودوژانیرو به ترتیب با تیم‌های صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین روبه‌رو می‌شوند. ایران برای صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس کار بسیار سختی پیش‌رو دارد و باید در ۱۲ بازی پیش‌رو حداقل در ۹ بازی به پیروزی برسد تا شاید بتواند در سایه نتایج دیگر تیم‌ها به المپیک راه  پیدا کند.

نظر شما