شناسهٔ خبر: 66710972 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه کازرون:

جشن بزرگ میلاد ضامن آهو در کازرون برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، جشنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت جشن بزرگ میلاد امام رضا علیه السلام در این شهرستان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مردم در شهرستان کازرون در ابتدای دهه کرامت با جشن بزرگ میلاد کریمه اهل بیت سلام الله علیه به استقبال برنامه‌های این دهه رفتند و در ادامه با برگزاری مراسم مختلف در سطح مساجد و حسینیه‌ها این ایام را گرامی داشتند و در پایان این دهه، جشن بزرگ میلاد حضرت رضا (ع) برپا می‌دارند. 

سرهنگ حیاتی افزود: در ایام دهه کرامت، مردم شهرستان کازرون علاوه بر برگزاری مراسم، میزبان خادمان حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک به حرم علی بن موسی الرضا (ع) بودند که مراسم در خور شانی برپا شد. 

او، به جشن بزرگ میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اشاره کرد و گفت: در آستانه میلاد ضامن آهو ویژه برنامه جشن ولادت آن امام همام همراه با اجرای برنامه‌های مختلف روز یکشنبه ساعت ۲۰ در میدان مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان امام رضا (ع) از طرف پایگاه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود.

نظر شما