شناسهٔ خبر: 66710953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست کمیته بانوان هیئت فوتبال استان اصفهان:

حضور یک نماینده کنار سپاهان در لیگ‌برتر فوتبال بانوان احساس می‌شد

سرپرست کمیته بانوان هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: دو سالی بود که به دلیل عدم تیم‌داری ذوب‌آهن، حضور یک تیم دیگر در کنار سپاهان در لیگ برتر فوتبال احساس می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت_ مراسم اختتامیه لیگ‌های استان و کشوری فوتبال، فوتبال‌ساحلی و فوتسال همچنین تجلیل از فعالان حوزه رسانه در سالن همایش‌های کوثر با حضور جمعی از مسئولان و مدیران هیئت فوتبال و باشگاه‌های خصوصی و دولتی استان اصفهان برگزار شد.

مژگان مدائم‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از حضور اصحاب رسانه تشکر می‌کنم، سال خوبی برای فوتبال و فوتسال اصفهان در حوزه بانوان بود، تیم فوتبال تام به لیگ برتر فوتبال بانوان راه یافت و در سال جدید فوتبال اصفهان دو نماینده در لیگ برتر خواهد داشت، دو سالی بود که به دلیل عدم تیم‌داری ذوب‌آهن، حضور یک تیم دیگر در کنار سپاهان در لیگ برتر فوتبال احساس می‌شد.

وی افزود: در خصوص حضور قطعی ذوب‌آهن در فوتبال بانوان نیست، سعی می‌کنیم باشگاه‌هوی دیگر را متقاعد کنیم تا فوتبال بانوان سرمایه گذاری کنند، تیم فوتسال پالایش نفت نیز به لیگ برتر صعود کرد. با برگزاری جام جهانی فوتسال بانوان در سال ۲۰۲۵ این انگیزه در میان باشگاه‌ها ایجاد خواهد شد.

سرپرست کمیته بانوان هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان از استبداد های خوبی برخوردار است، باید حمایت کنم تل بجه های ما در عرصه های مختلف دیده شوند، در خصوص توسعه زیرساخت‌ها بعد از پنج یا شش ماه خبرهای خوبی خواهید شنید، اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است که درباره آن در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما