شناسهٔ خبر: 66710817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار ایلام خبر داد

رفع ۲ دغدغه جدی مردم ملکشاهی تا چند روز آینده

استاندار ایلام در سفر به شهرستان ملکشاهی گفت: مرحله نخست تصفیه‌خانه آب این شهرستان حداکثر تا پایان خردادماه و بیمارستان ملکشاهی هم حداکثر تا ۴۵ روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام اظهار کرد: امروز از سه طرح بیمارستان، تصفیه‌خانه آب ملکشاهی و محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید شد که بیشتر اعتبارات این طرح‌ها در دولت سیزدهم اختصاص یافته است و به زودی به بهره برداری می‌رسند.

وی با ابزار رضایت از پیشرفت فیزیکی طرح تصفیه‌خانه و بیمارستان ملکشاهی، افزود: مرحله نخست تصفیه‌خانه آب حداکثر تا پایان خردادماه و بیمارستان ملکشاهی هم حداکثر تا ۴۵ روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که طرح تصفیه‌خانه آب ملکشاهی مشکل مالی ندارد، افزود: مرحله نخست این طرح تا پایان خردادماه بهره‌برداری می‌رسد و آب وارد مدار خواهد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات ماده (۲۳) برای بیمارستان ملکشاهی به عنوان یکی از طرح‌های مهم و مطالبات جدی مردم شهرستان، اخذ و فعال شده است.

بهرام نیا تشریح کرد: پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رضایت بخش نیست که با هماهنگی‌های انجام شده باید طرح نهضت ملی مسکن شتاب گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما