شناسهٔ خبر: 66710585 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

منابع صهیونیست: نصرالله جنگ واقعی علیه ما به پیش می‌برد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به پرتاب بیش از ۱۴۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی از صبح امروز تاکنون اعلام کردند که تل‌آویو در برابر حزب‌الله لبنان خوار و ذلیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به شکست تل‌آویو در حمایت از شهرک‌های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی، اعلام کردند که حزب الله یک منطقه خلع سلاح شده در طول مرزهای خود ایجاد کرده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند: حزب الله همچنان قادر به وارد کردن خسارت‌های بیشتر و پرتاب هزاران موشک به سمت اسرائیل است.

در همین رابطه هیلل بیتون روزن تحلیلگر مسائل نظامی و امنیتی شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: توالی حوادث خطرناک صبح امروز منجر به برگزاری نشست مسئولان ارشد امنیتی شده تا اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی را بررسی کنند، چرا که تحولاتی که دست کم از آغاز ماه می دنبال می‌شود، نشان دهنده یک جنگ واقعی از سوی سید حسن نصرالله [دبیرکل حزب الله لبنان] است.

یفتاح رون تال سرتیپ ذخیره و فرمانده سابق نیروهای زمینی ارتش اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی را نوعی فرسایش قلمداد و تاکید کرد: ما به اندازه کافی [در برابر حزب‌الله] ذلیل شده ایم.

یفتاح با اشاره به اینکه حزب الله ده‌ها موشک و خمپاره به مناطق شمالی شلیک می‌کند و بسیاری از ساکنان شهرک‌های شمالی آواره شده‌اند، ابراز داشت که حزب‌الله یک منطقه خلع سلاح شده در داخل اسرائیل ایجاد کرده و هیچ هزینه‌ای نیز برای این کار نپرداخته است.

نوعام امیر تحلیلگر دیگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گفت: احتمالاً سران تل‌آویو مناطق شمالی را مناطقی مهم به شمار نمی‌آورند، در این مناطق جنگ دنبال می‌شود و هیچ مبارزه و دفاع هجومی از سوی ارتش اسرائیل انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به حملات فشرده حزب‌الله لبنان ضد مواضع نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیلی‌ها از مدت‌ها پیش برآوردی از خسارت‌های وارد شده به عمل نمی‌آورند و به نظر می‌رسد نصرالله این شرایط را خیلی دوست دارد.

نوعام امیر گزارش داد: کابینه اسرائیل به هتل‌های میزبان شهرک نشینان آواره ابلاغ کرده که تا دسامبر آینده مناقصه آنها در پذیرش آوارگان را تمدید می‌کند و این اولین بار است که ده‌ها هزار اسرائیلی بیش از یک سال آواره مانده اند و ارتش هیچ پاسخی برای ارائه ندارد.

در همین رابطه رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش می‌کنند که حزب الله لبنان از صبح امروز دست کم بیش از ۱۴۰ موشک و راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. بر اساس این گزارش منطقه نظامی الراهب هدف حملات مستقیم موشکی مقاومت قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش آتش نشانی اسرائیل برای اطفا موارد متعدد حریق ناشی از اصابت موشک‌های مقاومت به بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی اعزام شده اند.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که پایگاه لجستیک زنوبار رژیم صهیونیستی را با ۵۰ راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

مهر

نظر شما