شناسهٔ خبر: 66710461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

پس از 13 سال؛ افزایش قیمت بلیت بازی‌های چلسی

چلسی مجبور به افزایش پنج درصدی قیمت بلیت‌ عمومی فصل آینده شده است 

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از طرفداری، برای اولین بار در 13 سال اخیر، چلسی مجبور شد مانند سایر تیم‌های انگلیسی قیمت بلیت‌ خود را افزایش دهد.

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ تاد بولی و گروه کلیرلیک کپیتال قیمت بلیت بازی‌های چلسی را افزایش دادند. با این حال، نگرانی هواداران کاهش یافته، زیرا تغییرات قیمت تنها پنج درصد است. چلسی همچنین تخفیف پنجاه درصدی غرفه استادیوم استمفوردبریج را حفظ می‌کند، اقدامی که با استقبال هواداران همراه خواهد شد. مالکان آبی‌ها، تاد بولی و بهداد اقبالی، در دو سال اول مالکیت خود به رسم قدردانی از حمایت وفادارانه هواداران در دوران پرتلاطم، قیمت‌ها را ثابت نگه داشتند. با توجه به اینکه درآمد چلسی از روزهای بازی با فاصله‌ای زیاد از تاتنهام، آرسنال، منچستریونایتد و لیورپول کمتر است، این باشگاه چاره‌ای جز افزایش قیمت‌ها در سال جاری نداشت. اما افزایش پنج درصدی به این معنی است که بلیت بازی‌های چلسی همچنان به طور قابل توجهی ارزان‌تر از تاتنهام و آرسنال باقی خواهد ماند.

هزینه ارزان‌ترین بلیا عمومی بزرگسالان چلسی در این فصل ۷۵۰ پوند بود که با افزایش پنج درصدی به ۷۸۷.۵۰ پوند افزایش خواهد یافت. در حالی که تاتنهام برای افزایش قیمت و حذف تخفیف‌ها مورد انتقاد قرار گرفته، سیاست تاد بولی زمینه‌ساز اعتماد بین او و هواداران می‌شود. با این حال، گروه آمریکایی با تغییراتی که در استادیوم استمفوردبریج ایجاد کرده‌اند، برای بخشی ویژه، پشت سر سرمربیان، گران‌قیمت‌ترین بلیت تاریخ لیگ برتر را به فروش می‌رسانند.

 

 

 

نظر شما