شناسهٔ خبر: 66710415 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جنرال موتورز: شورولت کامارو به‌عنوان یک کراس‌اوور الکتریکی باز می‌گردد!

جنرال موتورز اعلام کرد، شورلت کامارو به عنوان یک خودرو کراس‌اوور الکتریکی در سال ۲۰۲۶ به بازار امریکا باز می‌گردد.  جنرال موتورز اعلام کرد، شورلت کامارو به عنوان یک خودرو کراس‌اوور الکتریکی در سال ۲۰۲۶ به بازار امریکا باز می‌گردد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، تولید کامارو در دسامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید در حالی که جنرال موتورز هیچ جانشینی برای آن معرفی نکرد، اما هیچ کس انتظار ندارد این شرکت نام و شهرت این نشان ۵۷ ساله را رها کند.
اما حتی اگر کامارو برگردد، انتظار نداشته باشید که یک کوپه باشد. با توجه ریسک بالای خودرو کوپه در بازار فروش خودرو امریکا به طور قطع کاماور جدید چهار در خواهد بود.
به گفته مارک روس، رئیس جنرال موتورز آمریکا، کامارو در سال ۲۰۲۶ به عنوان یک کراس اوور و برای رقابت با فورد موستانگ Mach-E احیا خواهد شد.

جنرال موتورز: شورولت کامارو به‌عنوان یک کراس‌اوور الکتریکی باز می‌گردد!
او می گوید که یک کامارو الکتریکی اقتصادی به جای تمرکز بر اسب بخار بیشتر، می‌تواند اشتیاق خریدران را بیشتر کند. نکته جالب اینکه اولین خودروی "مارک روس" یک کامارو ۱۹۶۷ بوده و او می‌خواد شاهد بازگشت کامارو به ریشه‌های خود به‌عنوان یک خودروی پونی (خودرو جمع و جور، مقرون به صرفه، اسپرت) و با جذابیت بالا باشد.

با این حال "مارک روس" طراحی کوپه مانندی را برای کامارو پیش‌بینی می‌کند که از طرح‌های قبلی بهتر خواهد بود.
به گفته رئیس جنرال موتورز آمریکا، قیمت کامارو EV می‌تواند نزدیک به کراس اوور کامپکت شورولت اکوئینوکس ۲۰۲۴ باشد که در اواخر سال جاری میلادی با عرضه مدل اولیه از ۳۴۹۹۵ دلار شروع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما