شناسهٔ خبر: 66710359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سیستان و بلوچستان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

اقتصاد ایران: امام جمعه موقت زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان به همت دولت مردمی سیزدهم از شمال تا جنوب این استان تبدیل به یک کارگاه سازندگی شده است.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت‌الاسلام رمضانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: در آستانه سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان هستیم تلاش‌های دولت سیزدهم نسبت به گذشته این استان را به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کرده که موجب رشد و ترقی این نقطه از ایران اسلامی در راستای دستاوردهای نظام می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که دشمن می‌تواند به یک کشور ورود پیدا کند سرمایه های هر کشوری را به یغما ببرند یکی از دلایل آن این است که جامعه از نسل جوان خالی شود نسل جوان می‌تواند با توطعه و زیاده خواهی دشمن مقابله کند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: دشمن سالهاست تلاش کرده تا فرهنگ تک فرزندی یا فرزند کمتر زندگی بهتر را در کشور نهادینه کند.

وی ادامه داد: امروز یکی از دلایل مهم شیوع افسردگی در جامعه تک فرزندی یا فرزند کم است باید تلاش کنیم این فرهنگ غلط فرزند کمتر از جامعه برچیده شود.

‌رمضانی گفت: ازدواج و طلاق 2 عنصر سلامت و استواری و تزلزل جامعه است متاسفانه هر چه نرخ ازدواج در جامعه پایین تر و نرخ طلاق بالا برود استواری جامعه کمتر می شود.

وی بیان کرد: همه کسانی که در این خصوص وظیفه ای دارند باید در راستای گام دوم انقلاب و سبک زندگی فرزندآوری بیشتر را تقویت کنند تا جامعه ای سالم داشته باشیم.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر افزود: امروز تقریبا ما همه جنگ ها از جمله جنگ سرد، جنگ نرم و جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی را تجربه کرده‌ایم.

وی بیان کرد: دشمن با پشتیبانی استکبار غرب و شرق آن زمان خرمشهر را در تسخیر خود درآورد تا به همگان بفهماند که کشوری قوی است اما رزمندگان اسلام با امکانات بسیار کم در حالی که به ذهن دشمن هم خطور نمی‌کرد توانستند خرمشهر را فتح کنند که بسیار امیدوار کننده بود.

رمضانی به جنایات رژیم منحوس صهیونیسم اشاره کرد و گفت: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عملیات افتخار آفرین وعده صادق که با هشدار قبلی با موفقیت انجام شد عملیاتی با فرماندهی هدایت آفرین رهبر معظم انقلاب صورت گرفت و ضربه بزرگی به دشمن وارد شد به طوریکه دشمن از همه امکانات خود برای خنثی کردن آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: عملیات که در آن پیروان حضرت علی(ع) و عاشقان امام حسین(ع) ثابت کردند که هرگز از دشمن نمی هراسند و ثابت کردند که هر گاه نیاز باشد ضربه مهلکی به دشمن بزنند دریغ نخواهند کرد و دشمن را شکست می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما