شناسهٔ خبر: 66710046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم

خبرگزاری صدا و سیما

نمازجمعه ۲۸ اردیبهشت ماه نیز همچون گذشته با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه در شهر‌های تابعه استان قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین صبوری فیروزآبادی، امام جمعه موقت پردیسان با تأکید بر لزوم توجه جدی همه اقشار به مسئله جمعیت و فرزندآوری گفت: مسئولان هم باید با برنامه عملی، موانع موجود بر سر راه این موضوع مهم را برطرف کنند تا آینده روشنی در انتظار کشور باشد.

حجه الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر خطیب جمعه جعفریه آزادسازی خرمشهر را درس بزرگ و عبرت آموز دانست و گفتمان انقلاب اسلامی را گفتمان مقاومت توصیف کرد و گفت: امروز ثمره این گفتمان را ایستادگی جبهه مقاومت در برابر استکبار می‌توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام امام جمعه موقت کهک مردمی بودن و ولایتمدار بودن را شاخصه‌ای برای مسئول در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدمت صادقانه به مردم و حرکت در مسیر ولایت پیش شرط توفیق و به نتیحه رسیدن برنامه‌های کارگزاران نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی پور امام جمعه قنوات کاهش جمعیتی را از سیاست‌های صهیونیست‌ها در کشور‌های مسلمان و به ویژه ایران دانست و گفت: مسئولان و مردم با برنامه ریزی و همراهی با سیاست‌های جمعیتی نظام اسلامی مانع تحقق اهداف صهیونیستی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین یزدی امام جمعه دستجرد با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بخش خلجستان گفت باید زیرساخت‌ها و امکانات مراکز تفریحی موجود تقویت و با جذب سرمایه گذار در مسیر توسعه ظرفیت‌های گردشگری این بخش گام برداشت.

حجت السلام والمسلمین فتحی امام جمعه موقت سلفچگان با اشاره آسیب‌های ضعف نظارتی بر فضای مجازی و آثار و پیامد‌های اجتماعی آن گفت: دشمن امروز در فضای مجازی بیشترین سرمایه گذاری را انجام داده تا بتواند مردم را نسبت به دین و دولت بدبین و بی اعتماد کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پور خطیب جمعه فردو به گرامیداشت دهه کرامت بر تبیین سیره و فرهنگ اهل بیت در بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد.

نظر شما