شناسهٔ خبر: 66710037 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به همت انتشارات جمال هنر؛

تخفیف 45 درصدی کتاب مد و لباس در نمایشگاه کتاب 1403 تهران

نشر جمال هنر، انتشارات تخصصی طراحی لباس کتاب نفیس «تصویرسازی مد و لباس» را که ارزشی حدود یک میلیون تومان دارد با تخفیف به قیمت ۶۵۰ هزارتومان برای نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران روانه بازار نشر کرده‌است. این قیمت به مناسبت تجدید چاپ این کتاب برای نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات جمال هنر انتشارات تخصصی طراحی لباس کتاب نفیس «تصویرسازی مد و لباس» را که ارزشی حدود یک میلیون تومان دارد با تخفیف به قیمت ۶۵۰ هزارتومان برای نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران روانه بازار نشر کرده‌است. این قیمت به مناسبت تجدید چاپ این کتاب برای نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران است. خرید این کتاب برای همه علاقه‌مندان به کتاب‌های هنری مخصوصاً در زمینه طراحی لباس و فشن معرفی می‌شود. این کتاب توسط بینا آبلینگ به رشته تحریر درآمده است. در حوزه مد و هنر، کمتر کسی است که نام او را نشنیده باشد. او مدرس دانشکده در ایالات متحده آمریکا است. کتاب «تصویرسازی مد و لباس» به وسیله مریم السادات سیدی به فارسی برگردانده شده است. مرضیه هاتف جلیل نیز این کتاب را ویراستاری علمی کرده‌است.

کتاب جامع «تصویرسازی مد و لباس» در سه بخش تنظیم و نگارش شده‌است. بخش‌های این کتاب شامل طراحی اندام و لباس زنانه، طراحی اندام و لباس مردانه، طراحی اندام و لباس مردانه و لباس کودک است. این کتاب در ۴۷۴ صفحه و به صورت رنگی چاپ شده‌است. کتاب «تصویرسازی مد و لباس» در قطع رحلی و با کاغذ تحریر به چاپ رسیده‌است. این کتاب که برای جلد از نوع جلد سخت استفاده کرده‌است در دونوبت به چاپ رسیده‌است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

نظر شما