شناسهٔ خبر: 66709925 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اولین پیشنهاد تمدید برای ستاره پرسپولیس رسید

باشگاه پرسپولیس باب مذاکره برای تمدید قرارداد مهدی ترابی را باز کرد.

صاحب‌خبر -

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس کار سختی در پنجره تابستانی پیش رو خواهد داشت و با توجه به تعدد نفراتی که قراردادشان با این باشگاه در حال پایان است، به دنبال توافقات اولیه است.

به نقل از ورزش سه مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال تمدید قرارداد و ادامه همکاری با وی است. ستاره ملی‌پوش پرسپولیس که در دوره مدیریت رضا درویش در سایپا تهران از جمع نارنجی‌پوشان جدا شد و پیراهن سرخ را بر تن کرد، اکنون برای ادامه همکاری باید روبروی این مدیرعامل بنشیند.

ترابی که طی فصول اخیر مهره‌ای تاثیرگذار در جمع سرخپوشان بوده است، اکنون با پیشنهاد باشگاه برای مذاکره و تمدید قرارداد مواجه شده است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس اولین پیشنهاد رسمی برای تمدید را با واسطه مدیربرنامه خود دریافت کرده است. با این حال با توجه به باقی ماندن سه هفته دیگر از رقابت‌های این فصل پاسخی به آن نداده است.

گفته می‌شود پیشنهاد مالی به مهدی ترابی با توجه به ملی‌پوش بودن این بازیکن، بالاترین سقف این باشگاه خواهد بود و دیگر نفرات باید با مبالغی کمتر روی میز مذاکره بنشینند.

باید دید مهدی ترابی چه پاسخی به این پیشنهاد خواهد داشت و آیا در وهله اول به آن پاسخ مثبت خواهد داد یا روند مذاکرات ادامه خواهد داشت.

257 251

نظر شما