شناسهٔ خبر: 66709732 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیش‌بینی وقوع باد شدید، طوفان لحظه‌ای و خیزش گرد و غبار در تهران

رییس مرکز عملیات اضطراری (EOC ) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به وزش باد خیلی شدید، احتمال وقوع طوفان موقت، خیزش گرد و خاک درتهران هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، پدرام قودجانی رییس مرکز عملیات اضطراری (EOC ) شهر تهران در این باره گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران به تاریخ سه‌شنبه27/2/1403 به استحضار شهروندان محترم می رساند از تاریخ جمعه 28 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت  احتمال وزش باد خیلی شدید، وقوع طوفان موقت و خیزش گرد و خاک در همه مناطق استان تهران به ویژه نیمه جنوبی و غربی وجود دارد.

وی گفت: لذا در این رابطه ضمن اطلاع رسانی این مهم به دستگاه های ذیربط، هماهنگی لازم جهت احراز آمادگی سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران و مناطق ٢٢ گانه صورت گرفته تا تمهیدات لازم در خصوص احتمال شکستگی درختان فرسوده، اجزای غیر سازه‌ای موقت و سست (از جمله داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و جرثقیل های برجی(تاور کرین) و ... اندیشیده و در صورت رخداد حادثه ضمن پیگیری سریع در رفع موضوع، گزارش مربوطه را به این مرکز منعکس نمایند.

رییس مرکز عملیات اضطراری(EOC) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با ارائه توصیه‌هایی به شهروندان گفت: از شهروندان محترم نیز درخواست می‌گردد در طول زمان هشدار از مجاورت درختان کهنسال و سازه‌های نیمه کاره و غیرثابت، صعود به ارتفاعات، تردد و سفرهای غیر ضروری خصوصا در جاده‌های کوهستانی و... خودداری و در صورت لزوم از تجهیزات و وسایل مناسب استفاده نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما