شناسهٔ خبر: 66709221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دانش‌آموزان، نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی نباشند

خبرگزاری صدا و سیما

امکان احراز هویت با کارت شناسایی معتبر هم برای آن دسته از دانش آموزانی که به دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده اند، پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرد: اگر دانش‌آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند، از طریق راه حل جایگزین برای احراز هویت می‌تواند در آزمون نهایی مقطع متوسطه شرکت کند.
زارعی گفت: امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل از آزمون وجود دارد و دانش‌آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه نباشند.
 وی افزود: در صورت نیاز، امکان راه حل جایگزین برای احراز هویت و ورود دانش‌آموزان برای ورود به حوزه امتحانات وجود دارد و دانش‌آموزان بدون نگرانی برای آزمون آماده شوند. 
 رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش تصریح کرد: امکان دریافت نشانی محل حوزه امتحانات از طریق مدرسه و واحد‌های سنجش مناطق وجود دارد و اگر دانش‌آموزی به هر دلیلی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند، امکان احراز هویت با کارت شناسایی معتبر پیش‌بینی شده است.

<div id="video-display-embed-code_11124169"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236825/11124169?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما