شناسهٔ خبر: 66709210 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

رییسی: بی عدالتی و تبعیض را نمی‌پذیریم

رییس جمهور در دومین روز از سفر استانی خود به استان مازندران به شهر نوشهر سفر و با مردم این شهرستان دیدار و گفت‎وگو خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در دور دوم سفر استانی به مازندران سفر کرد.

در این سفر دو روزه خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، صحرایی وزیر آموزش و پرورش، عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رئیس جمهور را همراهی کردند.

همچنین داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه، سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست، دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، حسینی‌پور معاون امور مجلس، اسماعیلی رئیس دفتر، منصوری معاون اجرایی، خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی، دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت و صالحی رئیس مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز از دیگر همراهان رئیس جمهور در سفر به استان مازندران بودند.

لازم به ذکر سفر دور اول رئیس جمهور به استان مازندران در ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شده که رهاورد این سفر ۱۷۶ مصوبه با ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات بود.

رئیسی: مردم همیشه پشتیبان ارزش‌های انقلاب بوده اند

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در دیدار مردم غرب مازندران در مصلای نوشهر با تبریک دهه کرامت گفت: هویت فرهنگی استان مازندران با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) رقم خورده است.

وی با بیان اینکه هویت مردم مازندران با دین و آموزه‌های آن رقم خورده است، ادامه داد: هویت مردم با ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و با ایثارگران و جانبازانی که سند هویت این مردم برای دفاع از کشور هستند، رقم خورده است.

رئیس جمهور با تقدیر از حضور مردان و زنان، دختران و پسران و جوانان در مراسم گفت: مردم همواره پشتیبان ارزش‌های انقلاب بوده و هستند و فرهنگ و هویت مردم استان فرهنگی است که هرگز با نظام ارتباطات و توسعه یافتگی که لازمه زندگی امروزی است، تحت شعاع قرار نخواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید شهر و روستای ما توسعه پیدا کند، ادامه داد: خوشبختانه گام‌هایی برای توسعه بندر نوشهر برداشته شده است.

حجت الاسلام رئیسی وجود نیروهای هوایی و دریایی و مسلح را در استان مازندران و شهرستان نوشهر برکت دانست.

بی عدالتی و تبعیض را نمی‌پذیریم

وی اجرای عدالت در توزیع امکانات و ظرفیت‌ها را از برنامه‌های مهم دولت بیان کرد و گفت ما بی‌عدالتی و تبعیض را در استان نمی‌پذیریم.

حجت الاسلام با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تولید در استان مازندران بر دوش بانوان است، یادآور شد: از حضور در شالیزارها و برنجکاری گرفته تا باغات و فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی، بانوان نقش آفرینی می‌کنند و از سوی دیگر باید به نیروی جوان بیش از پیش توجه شود.

رئیس جمهور از دستگاه‌های اداری خواست تا به جوانان میدان دهند و گفت: معتقدم هرجا جوانان حضور پیدا کردند مؤثر بودند البته پیشکسوتان نیز باید چراغ راه باشند.

نظر شما