شناسهٔ خبر: 66709209 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

برگزاری رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث

صاحب‌خبر -
مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث، دوازدهمین تور فناورانه (TechTour) را برگزار خواهد کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دوازدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با هدف آشنایی نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه‌سازی میان نخبگان با صاحبان شرکت‎‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

گفت‌وگو و شبکه‌سازی نخبگان با فعالان صنعتی در حوزه پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، معرفی نخبگان فعال به صاحبان صنعت و فناوران، معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی در حوزه پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و صنایع وابسته، بازدید از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران و بازدید از غرفه‌های منتخب نمایشگاه ایران هلث از محورهای اصلی این رویداد است.

این رویداد، 30 اردیبهشت‌ماه 1403 ویژه نخبگان دانشگاهی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد و ثبت‌نام  اینجا کلیک کنند.

ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای فناورانه می توانند به تارنمای  https://techtour.ir مراجعه کنند.

گفتنی است مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 روز 28 اردیبهشت‌ماه است.

نظر شما