شناسهٔ خبر: 66709173 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

صولت مرتضوی: می‌توان از ظرفیت حوزه کتاب برای مخاطبان وزارت کار استفاده کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آغازین ساعات دهمین روز برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با رییس نمایشگاه کتاب دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با رییس نمایشگاه کتاب تهران بر ضرورت استفاده بیشتر از توان تولیدی کاغذ در کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنر ایران، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آغازین ساعات دهمین روز برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با یاسر احمدوند، رییس نمایشگاه کتاب دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار احمدوند به ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه کتاب پرداخت و افزود: نمایشگاه کتاب ایران از لحاظ وسعت و تعداد بازدیدکننده‌ها از نمایشگاه‌های بزرگ دنیاست.

وی از حضور و مشارکت سازمان تامین اجتماعی در این دوره از نمایشگاه قدردانی کرد و به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متعدد، رونمایی‌های کتاب و جشن های دهه کرامت اشاره کرد.  

احمدوند در ادامه به استقرار غرفه فلسطین در نمایشگاه کتاب که با حضور دانشجویان فلسطینی و خانواده‌ای از غزه، برپا شده است اشاره کرد و گفت: این بخش نیز با استقبال خوبی روبرو شده است.

احمدوند با اشاره به حضور پر نشاط مردم گفت: می‌توان از ظرفیت حوزه کتاب برای مخاطبان وزارت کار استفاده کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اظهار امیدواری کرد که در سال آینده از ظرفیت این وزارتخانه برای پربار شدن نمایشگاه و ارائه خدمات‌رسانی بهتر به علاقه‌مندان، به‌ویژه مخاطبان این وزارتخانه استفاده شود.

صولت مرتضوی پیشنهاد داد برای بالا بردن توان تولیدی کاغذ در کشور از ظرفیت‌ شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه مانند نکا، بیستون کرمانشاه و شهرک صنعتی کاوه استفاده شود.

نظر شما