شناسهٔ خبر: 66708716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی چهره جنایت کارانه صهیونیست ها در نزد مردم جهان

علیرغم حمایت‌های رسانه‌ای غرب، چهره جنایت کار صهیونیست‌ها برای مردم جهان شناخته شده است.

صاحب‌خبر -

معرفی چهره جنایت کارانه صهیونیست ها در نزد مردم جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، اکبر حیدری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو ویژه خبری با موضوع جنبش ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غرب گفت: امروز شاهد هستیم که در دانشگاه‌های آمریکا و سایر کشور‌ها دانشجویان و اساتید علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس به پا خاسته اند. 

وی افزود: این جنبش ضد صهیونیستی علیرغم حمایت‌های گسترده رسانه‌ای از این رژیم اشغالگر ایجاد شده است. 

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: غربی‌ها  با استفاده از فضای مجازی بر علیه کشور‌های مخالف خود فتنه‌ها و توطئه‌ها ایجاد می کنند  اما این بار فضای مجازی و رسانه ای بر ضد خودشان وارد شده است و سبب شکست رسانه‌ای آنها در حمایت از اسرائیل کودک کش گردیده است. 

حیدری بیان کرد: رسانه‌های غربی یک چهره زیبا از رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان ایجاد کردند، اما امروز در نزد جهانیان اسرائیل غاصب به عنوان یک جنایتکار معرفی شده است. 

وی عنوان کرد: محور مقاومت و پایداری مردم غزه موجب شده است افکار عمومی دنیا بیدار شود و جنبش ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی ایجاد گردد. 

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: از نگاه غربی‌ها واژگانی مانند آزادی بیان، دموکراسی و حقوق بشر زمانی مورد احترام و زیباست که براساس منافعشان باشد. 

حیدری تاکید کرد: عملیات وعده صادق موجب شکست بت هیمنه اسرائیل کودک کش شده است.

ایجاد جنبش سیاسی و اجتماعی ضد صهیونیست‌ها در آمریکا 

حسین هانی زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو تلفنی با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: اعتراضات دانشجویی علیه جنایات اشغالگران قدس در ۴۰ ایالت آمریکا گسترش یافته است. 

وی افزود:این جنبش دانشجویی موجب اعتراضات به سیاستگزاران خارجی و داخلی آمریکا نسبت به لابی صهیونیست‌ها شده است. 

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد:این اعتراضات موجب  ایجاد جنبش سیاسی اجتماعی در آمریکا خواهد شد که شروع کننده آن در دانشگاه‌های این کشور و توسط قشر فرهیخته آنها است. 

هانی زاده بیان کرد: همچنین این اعتراضات و سرکوب آن توسط پلیس ایالات متحده نشان داد که این کشور حق اظهار نظر در خصوص عدم رعایت حقوق بشر و آزادی بیان در دیگر کشور‌ها ندارد. 

وی گفت: این حرکت‌های دانشجویی موجب تغییر در سیاست‌های جمهوری خواهان  و دموکرات ها در انتخابات پیشرو ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد.

نظر شما