شناسهٔ خبر: 66708701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش یاد یاران در بیجار

همزمان با خجسته سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان بیجار ،همایش یاد یاران با حضور سرداران کشوری و جمع کثیری از بسیجیان و خانواده معظم شهدا در بیجار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،در این همایش فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم کردستان و شهرستان بیجار در پاسداری از خون شهدا و استمرار انقلاب اسلامی ایران نقش آفرینی کردند.
سردار گشتاسبی با بیان اینکه مردم بیجار در همه جا همراه انقلاب بودند، افزود: امروز این همایش در راستای پاسداشت از مجاهدت شهدا، رزمندگان و ایثارگران برگزار شده است.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این همایش گفت: رزمندگان یار و یاور رهبر هستند و این فرهنگ و شعار امروز عرصه را بر استکبار تنگ کرده است.
سردار حسینی افزود: رژیم صهیونیستی از مردم مظلوم غزه در حال انتقام گیری است و مردم این منطقه با الگو گیری از انقلاب اسلامی در حال دفاع و مبارزه با جنایات رژیم اشغالگر هستند.
وی گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی به جای جای منطقه سرایت کرده و الگوی آن را شما جوانان به جهانیان نشان دادید.
این همایش همه ساله همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان بیجار در ۲۸ اردیبهشت سال ۸۸ برگزار می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11123876"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236778/11123876?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما