شناسهٔ خبر: 66708547 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری اجتماع خانوادگی امام‌رضایی‌ها در منطقه ۵ تهران

دبیر برگزاری اجتماع امام‌رضایی‌ها از برگزاری این مراسم در محله باغ فیض تهران خبر داد‌.

صاحب‌خبر -

برگزاری اجتماع خانوادگی امام‌رضایی‌ها در منطقه ۵ تهرانمرتضی متشرعی، دبیر برگزاری اجتماع امام‌رضایی‌های منطقه ۵ تهران در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) با عنوان اجتماع خانوادگی امام‌رضایی‌ها روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه، روبروی آستان امامزادگان باغ فیض برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم گروه سرود نجم‌الثاقب و همچنین گروه سرود دختران نورالهدی متعلق به مجموعه فرهنگی، تربیتی شهدای باغ فیض اجرای برنامه خواهند داشت و در ادامه حجت‌الاسلام سلطانی برنامه جنگ شادی را ویژه کودکان برگزار می‌کند.

متشرعی گفت: در ادامه برنامه مولودی‌خوانی ویژه میلاد امام رضا(ع) نیز از سوی امیر طلاجوران، مداح اهل بیت(ع) اجرا می‌شود. همچنین، طی مراسمی از دختران شهدای مدافع حرم و نابغه و ورزشکار محله باغ فیض نیز تقدیر می‌شود و به دارندگان اسامی رضا نیز هدیه داده می‌شود.

وی گفت: در حاشیه این مراسم نیز چایخانه حضرت رضا(ع) ار سوی خادمیاران رضوی منطقه ۵ برپا می‌شود و در موکب‌های ایجاد شده نیز از میهمانان پذیرایی می‌شود.

وی بیان کرد: این اجتماع به همت آستان مقدس امامزادگان باغ فیض و پایگاه بسیج شهید علی ناطق نوری و کانون خدمت رضوی و ناحیه مقاومت قدس و شهرداری منطقه ۵ و با حضور مردم متدین و انقلابی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما