شناسهٔ خبر: 66708524 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به کارگیری سلاح جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی

نخستین بار حزب الله با شلیک موشک هوا به زمین از پهپاد تهاجمی اش مواضع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت؛ نخستین بار حزب الله با شلیک موشک هوا به زمین از پهپاد تهاجمی اش مواضع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد.

برای اولین بار از آغاز نبرد در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی حزب الله با شلیک دو فروند موشک هوا به زمین اس ۵ از پهپاد تهاجمی اش استحکامات، تجمع و خودرو‌های نظامیان صهیونیست در پایگاه متولا در شمال شرقی سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در فاصله ۲۵۰۰ متری از محل اصابت موشک‌های هوا به زمین حزب الله به پایگاه متولا در حال تهیه گزارش بود، موشک هوا به زمین اس ۵ با قابلیت شلیک از پهپاد، یک متر ۴۰ سانتی متر طول دارد این موشک ۵۵ میلی متری دارای سرجنگی ۵ کیلوگرمی و برد مفید ۴ کیلومتر است رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در جریان این عملیات حزب الله سه نظامی صهیونیست زخمی و به بیمارستان رمبام در شهر حیفا منتقل شدند، یکی از این نظامیان بر اثر شدت جراحات در بیمارستان به هلاکت رسید.

<div id="video-display-embed-code_11123830"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236771/11123830?width=700&height=300"></script></div>

نظر شما