شناسهٔ خبر: 66708486 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزوده شدن ۹۰۰ تخت جدید به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۹۰۰ تخت جدید بیمارستانی امسال به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اراک در حاشیه بازدید راویان پیشرفت از طرح‌های درمانی گفت: امسال ۹۰۰ تخت جدید به تخت‌های دانشگاه علوم پزشکی اضافه می‌شود که البته تعدادی از این تخت‌ها جایگزین تخت‌های قبلی است.

دکتر امانی افزود: با توجه به اینکه به زودی شاهد افتتاح بیمارستان‌های ولی عصر، فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری و بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان (سینا، رضایی، آشتیانی) خواهیم بود، امروز راویان پیشرفت، روحانیون، ائمه جماعات شهر اراک مطبوعات، خبرنگاران و اصحاب رسانه از این مراکز در مانی باید و در جریان روند ساخت و پیشرفت ان‌ها قرار گرفتند.

او گفت: در دولت سیزدهم پیشرفت‌های خوبی در حوزه نظام سلامت و درمان استان اتفاق افتاده و راویان پیشرفت از نزدیک شاهد پیشرفت، موفقیت‌ها و دستاورد‌های درمانی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اراک گفت: فاز سوم بیمارستان ایت الله خوانساری اراک که با مشارکت خیرین احداث شده تمام اقدامات آن ماه آینده انجام می‌شود.

دکتر امانی افزود: بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان نیز مدر این می‌تواند بیمار بگیرد و طبقات یک تا ۱۰ بیمارستان ولی نیز تکمیل شده و نواقصی دارد و که در حال برطرف شدن است و منفی یک و دو هم پیشرفت خوبی دارد که امیدواریم تا آخر ماه آینده کار ابنیه و تاسیسات به اتمام برسد و بتوانیم شاهد بهره برداری آن باشیم.

<div id="video-display-embed-code_11123795"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236763/11123795?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما