شناسهٔ خبر: 66708342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

خودروی مطرح اروپا در راه ایران

برند باسابقه و معتبر ام‌جی بالاخره قرار است با محصولاتی جذاب و خاص به بازار ایران برگردد. یکی از این خودروهای جدید که ام‌جی ۴ نام دارد، با استقبال خوبی در اروپا مواجه شده و جزو پرفروش‌ترین خودروهای بازار اروپا به‌حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ام‌جی ۴ از جمله خودروهای چینی باکیفیتی به‌حساب می‌آید که انتظار داشتیم در میان موج ورود خودروسازان مختلف به ایران، حضور داشته باشد. این خودرو بر روی پلت فرم Nebula قرار دارد و به همین دلیل توانست تست تصادف معتبر یورو انکپ را با موفقیت پشت سر بگذارد.

چراغ‌های تیز، خطوط تیز در نمای جلو و لوگوی بزرگ MG روی کاپوت باعث شده تا این خودرو به‌شدت قابل‌تشخیص و متمایز از سایر خودروها باشد. چراغ‌ها در قسمت عقب از طراحی Y شکل استفاده می‌کنند. اسپویلر و دیفیوزر بزرگ، این خودرو را اسپرت جلوه داده است.

فضای داخلی دارای سه طرح رنگی مشکی، سیاه و خاکستری و قرمز و سفید است. فضای داخلی مجهز به فرمان دو پره D کات، نمایشگر کیلومتر شمار ۷ اینچی و صفحه‌نمایش مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی است. کنسول وسط دارای یک پد شارژ بی‌سیم و یک شیفتر چرخشی است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم دوربین فراگیر ۳۶۰ درجه، ورود بدون کلید و سیستم تصفیه هوا اشاره کرد.

از نظر ایمنی، این خودرو مجهز به دوربین و رادار برای پشتیبانی از سیستم کمک رانندگی سطح ۲ خود است.

نسخه وارداتی‌ ام‌جی ۴ محور عقب بوده و ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. ام‌جی ۴ به باتری ۶۴ کیلووات ساعتی مجهز شده و قادر است پس از هر بار شارژ، ۴۳۵ کیلومتر مسافت را طی کند (بر اساس استانداردهای اروپایی). شتاب این خودرو حدود ۷٫۷ ثانیه اعلام شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما