شناسهٔ خبر: 66708294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با هدف افزایش نشاط اجتماعی:

برنامه ورزشی پیاده روی خانوادگی در پردیس برگزار شد

مرتضی جعفری

رئیس هیات ورزشهای همگانی پردیس گفت: برنامه پیاده روی خانوادگی برای افزایش نشاط جمعی و با حضور پرشور مردمی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا، صبح امروز خانواده های مشتاق پیاده روی، گرد یکدیگر جمع شده و مسیر بوستان امام رضا (ع) در فاز ۴ شهر پردیس تا مصلی نماز جمعه را پیمودند.
وی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، ادامه داد: همکاری کلیه نهادها و ادارات سطح شهرستان پردیس ما را در مسیر برگزاری هر چه بهتر این مراسم یاری داد.
مومنی تصریح کرد: هیات ورزشهای همگانی برنامه های متنوعی را در ایام مختلف برگزار می‌کند که مستمرترین آنها ورزش‌های صبحگاهی در بوستانهای مختلف است.
وی از تجلیل از دختران ورزشکار بمناسبت دهه کرامت، در پایان پیاده روی سخن گفت و توضیح داد: تعدادی جایزه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که در پایان مسیر و طی مراسمی با انجام قرعه کشی به آنها اهدا شد.
رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان پردیس گفت: در ابتدای مسیر ضمن انجام نام نویسی کد قرعه کشی به تمام شرکت کنندگان تعلق گرفته است.
مومنی خاطر نشان کرد: انجام حرکات رزمی ورزشی در پایان مسیر توسط هیات های ورزشی در نظر گرفته شد که مورد استقبال شرکت کنندگان بود.
مسیر پیاده روی خانوادگی از بوستان امام رضا (ع) در فاز ۴ شهر پردیس آغاز شده و شرکت کنندگان پس از عبور از میدانهای اندیشمند و فردوس مقابل مصلی نماز جمعه توقف کردند.
این برنامه با برنامه ریزی صورت گرفته توسط قرارگاه فرهنگی شهرستان پردیس، توسط هیات ورزشهای همگانی شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما