شناسهٔ خبر: 66708063 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اعلام آمادگی اتاق تبریز برای میزبانی از هیئت اتاق بازرگانی ازمیر

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز همزمان با حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی پاک در ازمیر ترکیه، از اعلام آمادگی اتاق تبریز برای میزبانی از هیئت اتاق بازرگانی ازمیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: یونس اکبرپور پایدار، رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق تبریز در جریان حضور هیئت اتاق تبریز در اتاق بازرگانی ازمیر، ضمن ابراز خرسندی از حضور هیئت اتاق تبریز در اتاق بازرگانی ازمیر گفت: اتاق بازرگانی تبریز یکی از بزرگترین اتاق‌های بازرگانی ایران و همچنین اولین اتاق بازرگانی ایران محسوب می‌شود و بیش از دو هزار و 700 عضو فعال دارد و حضور این هیئت گامی مهم در جهت گسترش مناسبات میان اتاق بازرگانی ازمیر و اتاق بازرگان تبریز خواهد بود.

رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق تبریز با اشاره به توانمندی‌های استان آذربایجان‌شرقی در زمینه‌های مختلف اعم از صنایع غذایی، صنایع مرتبط با کشاورزی، صنایع فرش، گردشگری، چرم، کفش، قطعه‌سازی، خودروسازی، ماشین‌سازی و تراکتورسازی، صنایع پتروشیمی و شیمیایی، صنایع نساجی و سایر صنایع، از اعلام آمادگی اتاق تبریز برای میزبانی از هیئت اتاق بازرگانی ازمیر خبر داد.

وی هدف از این سفر را علاوه بر حضور در نمایشگاه مهم انرژی پاک ازمیر، ملاقات با اعضای اتاق بازرگانی ازمیر، اتاق صنایع ازمیر و سایر شکل‌های تجاری و صنعتی ازمیر بیان کرد.

پایدار با اشاره به اهمیت تجارت میان دو کشور ایران و ترکیه، به تشریح زمینه‌های همکاری مشترک و همچنین زمینه‌های سرمایه‌گذاری بین دو کشور پرداخت.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به مسائل تخصصی در حوزه انرژی، از تصمیم اتاق بازرگانی تبریز برای توسعه و ایجاد مراکز انرژی‌های تجدیدپذیر در استان آذربایجان‌شرقی با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

 در ادامه این دیدار شرکت‌کنندگان در این نشست، به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مرتبط با انرژی پرداختند.

همچنین در پایان این جلسه هدایایی به‌رسم یادبود میان طرفین تبادل شد.

نظر شما