شناسهٔ خبر: 66708003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون روابط‌عمومی‌ استانداری هرمزگان:

آنچه که از نگاه نکته‌بین اهالی رسانه مطرح می شود چراغ راه خواهد بود

محمدعظیم آتش‌پنجه

فرخنده جلالی معاون روابط‌عمومی‌ استانداری هرمزگان، در یادداشتی بمناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، رسانه و اصحاب صدیق رسانه را مهمترین همکار روابط عمومی‌ها دانست، در متن این یادداشت آمده است:

صاحب‌خبر -

ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، پوشیده نیست که مهمترین همکار و همراه با مجموعه روابط‌عمومی ها، رسانه و اصحاب صدیق رسانه اند.

آنجا که شادی دسترسی آسان مردم به نعمت آب آشامیدنی در روستاهایی که تا چندی پیش با تانکر آبرسانی می‌شدند را به تصویر کشیدید و گزارش‌های نگاشتید از راه اندازی ۲۹ هنرستان جوار صنایع استان ،بعنوان اولین همپایی توسعه آموزشی و صنعتی هرمزگان و آینده روشن شغلی فرزندان هرمزگان را نوید دادید.

همان قلم‌ های ارزشمندی که شادمانه از توسعه بنادر فعلی، راه اندازی ۷ بندر جدید و تقدیم مجوزهای صیادی معطل مانده به صیادان، شادمانه نوشتید و پیگیرانه صید ترال را متوقف کردید و افزوده شدن ۱۱هزارتن تولید ماهی در قفس به ظرفیت ۵هزار تنی موجود را جهش نامیدید.

همراهی یادداشت های متین و مطالبه گری که سهم مردم بندرعباس در مسکن ملی را از علوی به بندرعباس تغییرداد و به تحویل ۲۰هزار واحدمسکونی و ۱۱هزار قطعه زمین انجامید همچنین تامین منابع تکمیلی برای اصلاح ترانشه حاجی آباد را در سطح ملی مطرح ساخت تا پشتوانه پیگیری ها جدی‌تر مدیران‌مان باشد.

 و هم‌زبانی‌تان را فراموش نمی‌کنند کارگران زحمتکش ۶۱۰ کارگاه و کارخانه‌ کوچک و بزرگ راکد که اکنون چرخ‌شان می چرخد همانگونه که مطالبه پاکسازی شهرها از کنوکارپوس‌موجب سبقت هرمزگان در کاشت سالانه ۶/۵میلیون اصله درخت بود.
 
کمک رسانه در معرفی ۵۴ نقطه حادثه خیز از راه‌های استان، باز تعریف ارتباط پل‌گونه رسانه و مردم است که آغاز اصلاح آن‌ها را باید علاوه نمود بر تعریض و نوسازی بیش از ۷۰۶ کیلومتر راه در استان و ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی.

اخبار امیدآفرینی که شما مخابره کردید از احداث ۷شهرک صنعتی، افتتاح بیش از ۲۰۰ واحدتولیدی و کارخانه، افتتاح کارخانه کنستانتره آهن باظرفیت یک میلیون تن، در کنار توسعه بی نظیر صنایع فولادی که بیش از ده میلیون تن به تولیدات این صنعت می افزاید، توانست امید را جریان تازه‌ ای بخشد.

 اکنون روایت‌های شما از جهش آبزی پروری، راه اندازی پتروپالایش ‌ها در تکمیل زنجیره نفتی، آغاز ساخت نیروگاه اتمی در استان و خوش خبری‌های‌تان از افزایش سرانه آموزشی با ۱۵۰۰ کلاس درس و اهتمام برای افزودن ۶۰۰کلاس جدید درکنار سبقت سرانه تخت بیمارستانی از سطح ملی، بستر آگاهی را فراهم کرده تا همه بدانند فرزندان هرمزگان فردا را دیگر گونه رقم می‌زنند.

مردم عزیز هرمزگان همواره شایسته بهترین‌ها هستند و بیشترین جذب سرمایه‌گذار و کسب عنوان استان برتر در امنیت سرمایه‌گذاری در کنار افزایش ۲برابری صادرات استان و رسیدن به عدد ۳ میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار، کشف معادن جدید،تأسیس ۱۰۵۰ مگابایت نیروگاه‌ جدید برق و فرصت‌های ناب کشاورزی که پیوسته به آن می پردازید همه و همه نشانه توجه چندبعدی رسانه است که دستیابی هرمزگان به جایگاه قدرتمندتری در عرصه بین المللی را  محقق نموده است.

با یادآوری مکرر رسانه‌ها حل مسائل درمان و کمبود پزشک متخصص بومی اولویت شد، قرارگاه مردم شکل گرفت و با یاری تان در اطلاع رسانی بیش از ۲۵۰ هزار خدمت رایگان پزشکی و دندانپزشکی به مردم ارائه شد و خبر خوش پذیرش فرزندانمان در دانشکده های جدید پزشکی در شرق و غرب استان ثمره‌ی همین تلاش قابل تقدیر رسانه ای در مسیر خواسته‌های به حق مردم است.

انعکاس دغدغه مندی محیط زیست و نیروی انسانی در مسیر توسعه نیز جهت‌گیری درست رسانه است که با برنامه‌های زیربنایی نظام و پیشرفت مردم با اساس دولت مردمی در استان همسویی کامل دارد.
 
باید فرصت‌ طلایی اکنون را غنیمت بشمریم، بی تردید هنوز کار بر زمین مانده بسیاراست و آنچه که از نگاه نکته‌بین اهالی رسانه مطرح می شود چراغ راه خواهد بود چراکه بی‌غرض‌ترین دیدگاه‌ها همواره از سوی شما مطرح شده و نتیجه آن اصلاح امور به نفع مردم بوده و خواهدبود همچنانکه سنگ‌اندازی حاشیه سازان را بی تأثیر می کند.

انتهای پیام 

نظر شما