شناسهٔ خبر: 66707669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه چهارباغ:

نمایندگان مجلس، گفتمان ولایت را مطالعه کنند

امام جمعه چهارباغ با اشاره به ورود ۱۷۴ نماینده جدید در مجلس دوازدهم، از نمایندگان خواست گفتمان ولایت را مطالعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی خطیب نماز جمعه شهرستان چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی شهر چهارباغ ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا، گفت: تقوای الهی باعث اعتماد به خدا می‌شود، کسی که روز به روز به فرامین خدا بیشتر عمل می‌کند، اعتمادش به خدا بیشتر می‌شود و با استواری قلب حرکت می‌کند.

نمایندگان مجلس، گفتمان ولایت را مطالعه کنند

وی افزود: خداوند شفا و آسایش را در حرام قرار نداده است و اگر به دنبال آسایش و آرامش هستیم با حرام به آن نخواهیم رسید.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به روز ملی جمعیت، اظهار داشت: دغدغه رهبری، سیاستمداران و علاقمندان به کشور، جمعیت است، همانگونه که برنامه دشمن نیز جمعیت است و برنامه‌ریزی کرده تا جمعیت ما را کم کند، توجه داشته باشید ثمره خیزش جمعیتی دهه شصتی‌ها، جوانان و دانشمندانی هستند که کشور را به اقتدار و رشد فن‌آوری و نظامی رسانده‌اند و پیرو آن باید از بحران کاهش جمعیت خارج شویم.

وی تصریح کرد: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر است، ایران در هیچ برهه‌ای، اولین گلوله را شلیک نکرده است بلکه همیشه دفاع کرده است و سند آن خرمشهر است، جنایت‌های صدام در این شهر قابل بازگویی نیست اما با رهبری امام و مجاهدت‌های رزمندگان، این شهر آزاد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دربانی ادامه داد: فلسطین نیز در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، سالها ایستادگی کرد و حالا جهان به نفع مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته‌ و این نتیجه مقاومت است، جهان فهمیده است که پیروزی با مقاومت و ایستادگی است.

وی با اشاره به برگزاری امن دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: باعث خوشحالی است که با مجلس انقلابی روبرو خواهیم بود، اما زشتی‌هایی نیز در این انتخابات رخ داد که باید درس بگیریم من‌جمله، غلبه احساسات بر عقلانیت، بداخلاقی‌های تبلیغاتی، افشاگری‌‌های مبهم، تندروی، خشونت در کلام و ادعاهایی که ثابت نشد و زخم‌هایی که با پایان انتخابات، باقی ماند.

امام جمعه چهارباغ تاکید کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توقع داریم مسائل اصلی و فرعی را جدا کنند و مسائل مهمتر را در اولویت قرار دهند، از تبعیض و فساد اجتناب کنند، با دستگاهها و سایر قوا همکاری کنند، به ابعاد رسانه‌ای مصوبات توجه کنند، از دخالت در انتصابات پرهیز کنند که فرمایش صریح مقام معظم رهبری است، اهتمام جدی به کار کارشناسی در مورد لوایح و مصوبات داشته باشند، گفتمان ولایت را مطالعه کنند و به مسائل اقتصادی توجه ویژه نمایند.

وی در پایان از همکاری مسئولین شهرستان چهارباغ در برپایی میز خدمت و رفع مشکلات مردم در محل نماز جمعه این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: با همکاری مسئولین، برنامه‌های فرهنگی شهرستان در حال رشد است و با عنایت ویژه نماینده مردم چهارباغ در مجلس، امور اساسی و مهم نیز در حال پیگیری است.

برچسب‌ها:

نظر شما