شناسهٔ خبر: 66707272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ساوه:

دنیا با فتح خرمشهر به قدرت و عزم و شجاعت رزمندگان اسلام آفرین گفت

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: دنیا با فتح خرمشهر به قدرت و عزم و شجاعت رزمندگان اسلام آفرین گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه، با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد ۱۳۶۱ سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: با فتح خرمشهر، دنیا به ایمان، قدرت، صلابت، عزم، شجاعت، عشق و ایثار رزمندگان اسلام، آفرین گفت.

وی پیام آزادی خرمشهر را ما می‌توانیم عنوان کرد و افزود: آزادی خرمشهر ثابت کرد هر زمان جوانان بسیجی و دلاور و متعهد و متخصص ورود کنند دشوارترین چالش‌ها برطرف خواهد شد.

امام جمعه ساوه فتح خرمشهر را شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات‌های الی بیت المقدس در جهان اسلام و مستضعفان دانست و ادامه داد: همانگونه که نظیر آن را در وعده صادق دیدیم و یک فتح مبینی اتفاق افتاد، به لطف الهی و با این عملیات‌ها به فتح مطلق که ریشه استکبار کنده خواهد شد دست می‌یابیم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به مناسبت‌های روز دهه کرامت، روز ملی جمعیت گفت: ریشه عملی همه این مناسبت‌ها اعتقاد به مبدا و معاد است، اگر کسی مبدا شناس باشد به طور حتم در فکر زندگی دیگران خواهد بود و ذات اقدس احدیت را شاهد، حاضر، ناظر و مدبرالامور دانسته است.

رحیمی با اشاره به میلاد امام رضا (ع) گفت: وجود حرم امام رضا (ع) یک برکت بزرگ و عامل امنیت در ایران است، حضرت در این مدت چه در ایران و چه در مدینه با اخلاق و علم و تدریس خیلی از جمعیت را با معارف آشنا کرده و به صراط مستقیم رهنمود ساخته است.

وی افزود: امام رضا (ع) توحید را منشأ سعادت و نجات از عذاب معرفی می‌کنند، اما پذیرش ولایت اهل بیت و در رأس آن ولایت حضرت علی (ع) را شرط اساسی برای ورود به دایره توحید می‌دانند.

نظر شما