شناسهٔ خبر: 66706745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فعالیت ۸۸۸ خادم‌یار رضوی در کاشان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در کاشان از فعالیت بیش از ۸۸۸ خادمیار رضوی در کاشان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمد جهاندار ظهر امروز در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار داشت: نشان ارادت مردم کاشان به علی بن موسی‌الرضا(ع) جلوه کرده است و از سوی دیگر شبکه خادمیاران رضوی خادمی به مردم شریف هستند.

وی افزود: شبکه خادمیاری رویای پوشاندن لباس خادمی را محقق کرده و امروز افراد قابل توجهی خادمیار در شبکه خادمیاری به مردم خدمت کرده و این شبکه خدمت‌رسان منجر به گسترش شبکه خادمی آستان رضوی شد و یک گنجینه عظیم معنوی ذیل پرچم علی بن موسی‌الرضا خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان با بیان اینکه امروز از شش خدمت به 149 خدمت افزایش پیدا کرده است، ابراز داشت: سال‌ها در منطقه فرهنگی کاشان تلاش شده است و کاشان تنها شهرستانی است که نمایندگی مستقل دارد و نمایندگان فقید انتشارولی فقیه در کاشان زحمات زیادی کشیدند.

وی ضمن اشاره به وجود بیش از 888 خادمیار رضوی در کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان گفت: امروز در کاشان پزشکان، آرایشگران مردانه، معلمان و دیگر صنوف به نیت علی بن موسی‌الرضا خدمت‌رسانی کردند و بیش از 100 دارنده تاکسی به نیت امام رضا(ع) به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

جهاندار ضمن اشاره به ارائه خدمت یک ساله چایخانه حضرت رضا(ع) در کاشان بدون یک روز وقفه تصریح کرد: امید است فعالیت چایخانه حضرت رضا(ع) در کاشان الگویی برای کشور باشد و در این راستا تلاش می‌شود 888 چایخانه همانند چایخانه حضرت رضا(ع) در کاشان احداث شود.

مدیر کانون های خدمت رضوی منطقه کاشان با بیان اینکه قرار است برای پاسداشت یک سال خادمی شهروندان در چایخانه امام رضا علیه‌السلام جشن بزرگ 15 هزار نفری نیز برگزار شود، تاکید کرد: دومین چایخانه رضوی در قمصر کاشان با همکاری شهرداری کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/801/.

نظر شما