شناسهٔ خبر: 66706333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید امام جمعه شیراز بر اجرایی شدن سند راهبردی

آیت الله دژکام گفت: باید مسوولان نهادهایی همچون شهرداری، شورای شهر و سازمان برنامه و بودجه برای اجرایی شدن سند راهبردی شیراز اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

تاکید امام جمعه شیراز بر اجرایی شدن سند راهبردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های امروز نماز گفت: رونمایی از سند راهبردی شیراز، سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در سالروز بزرگداشت شاهچراغ علیه السلام، کار ارزشمندی بود که باید با همکاری مسولان و متولیان با جدیت اجرا شود

آیت الله لطف الله دژکام با بیان این که در این سند، همه زوایای پیشرفت شیراز در نظر گرفته شده است، افزود: شیراز باید نماد تمدن ایران اسلامی باشد و هدف از این سند راهبردی، پیشرفت این  کلان شهر در همه ابعاد است.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به آزاد راه شیراز_اصفهان گفت: این آزادراه سبب افزایش ورود مسافران و زائران به فارس شده است و تکمیل و ادامه آن به استان بوشهر بر توسعه گردشگری استان، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

امام جمعه شیراز با اشاره به مناسبت های پیش رو ادامه داد: روز بزرگداشت ملاصدرا مایه فخر و مباهات فارس و جهان اسلام است و مردم این استان به خود می بالند که در کنار شهدایی که در ۸ سال دفاع مقدس و آزادی خرمشهر نقش بسزایی داشتند، عالمانی چون ملاصدرا دارند .

نظر شما