شناسهٔ خبر: 66706288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبر‌های ورزشی فارس، ۲۸ اردیبهشت

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس را در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

خبر‌های ورزشی فارس، ۲۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم ترین خبرهای ورزشی فارس را در این بسته خبری بخوانید.

کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ، زمان نقل و انتقالات پیش و نیم فصل لیگ‌های فوتبال کشور را اعلام کرد. بر اساس برنامه نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر از ۷ تیر و لیگ دسته یک از ۱۴ تیر آغاز می‌شود.
*******
فدراسیون جهانی تیراندازی ، رده‌بندی برترین تیراندازان جهان را اعلام کرد؛ وحید گلخندان ورزشکار شیرازی تیم ملی در این رده بندی در مکان نود و دوم تپانچه بادی مردان جهان قرار گرفت.
*******
سرمربی تیم ملی، محمد اسفندیاری و ابوالفضل فدوی از فارس را به همراه ۱۹ ورزشکار به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت کرد. اردوی نوجوانان و جوانان از اول خرداد در استان اردبیل آغاز خواهد شد.
*******
 شیما آل سعدی ورزشکار استان فارسی به مرحله سوم اردوی انتخابی تیم ملی کاراته بانوان دعوت شد. اردوی تیم ملی کاراته بانوان ، پنج شنبه سوم خرداد در تهران برگزار می‌شود.

*******

مسابقات فوتبال ۷ نفره رده سنی نونهالان با شرکت ۱۲ تیم از شهر ستان های مهر و لامرد و پارسیان استان هرمزگان در مجموعه ورزشی شهدای دولت شهر مهر آغاز شد. در نخستین دیدار ، نماینده لامرد برابر نماینده مهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

*******

 مراسم پیاده روی گرامیداشت دهه کرامت با عنوان نشان ارادت در آباده برگزار شد. در پایان این مراسم از هشت قهرمان بین المللی و کشوری ورزش شهرستان تجلیل و به هشت نفر از شرکت کنندگان  کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

*******

مسابقات فوتسال با حضور ۱۲ تیم در شهرستان قیروکارزین برگزار شد و در پایان تیم های شهدای گود بانو و پرسپولیس هنگام به ترتیب مقامهای اول و دوم  را کسب کردند.

 

 

نظر شما