شناسهٔ خبر: 66706241 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

همه تحرک‌های هوایی تحت رصد سامانه‌های راداری ساخت داخل است

امیر سرتیپ دوم صالح گفت: همه تحرک های هوایی حتی در خارج از مرزهای کشور تحت رصد و پایش سامانه‌های راداری ساخت داخل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم جعفر صالح جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش صبح امروز در بازدید از سایت رادار تاکتیکی پلدشت اظهار کرد: امروز پدافند هوایی به عنوان یکی از مولفه های قدرتمندِ اقتدار کشور نقش برجسته ای در خنثی سازی تهدیدات دشمن داشته است.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی تبلور و تجلی اعتقاد به نبوغ و استعداد جوان ایرانی است، افزود: کارکنان جوان پدافندهوایی با اتکا به توانمندی های بومی و درونی خود با دست یابی به فناوری های نوین و روزآمد دفاعی حماسه هایی را رقم زدند که هر ایرانی به آن افتخار می کند.

امیرسرتیپ دوم صالح تاکید کرد: همه تحرک های هوایی حتی در خارج از مرزهای کشور تحت رصد و پایش سامانه‌های راداری ساخت داخل است و ما اجازه نخواهیم داد معاندان جمهوری اسلامی به امنیت و آسایش ملت عزیز ایران خدشه ای وارد کنند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش در ادامه با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به خوبی قدرت و تعالی اقتدار پدافند هوایی را حس و درک کرده اند، تصریح کرد: هیچ تحریم، تهدید و محدودیتی در افزایش اقتدار بازدارندگی نیروهای مسلح تأثیرگذار نبوده و نخواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما