شناسهٔ خبر: 66706231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه بجنورد:

مسئولان برای جوانی جمعیت تلاش کنند

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: علوم پزشکی و خانه‌های بهداشت با اجرای طرح نفس از سقط جنین جلوگیری و خانواده‌ها را به سمت فرزندآوری تشویق کنند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین نوری در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه بجنورد با گرامیداشت سی ام اردیبهشت روز ملی جمعیت به پیامد‌های خطرناک پیری جمعیت در آینده پرداخت و گفت: خانواده‌ها بویژه جوانان برای جلوگیری از این خطر پای کار باشند.
وی با بیان اینکه اگر سیاست‌های تشویقی در جوان سازی جمعیت اعمال شود، اتفاق خوبی رقم می‌خورد بیان کرد: مسئولان مرتبط با اجرای قانون جوانی جمعیت در اعمال سیاست‌های تشویقی از قبیل مسکن خودرو و حمایت‌های دیگر بهتر عمل کنند.
خطیب جمعه بجنورد در آستانه سالروز ولادت امام رضا علیه السلام، مردمی بودن را از خصلت‌های امام رئوف دانست و افزود: مسئولان نظام باید همچون امام رضا با مردم و در کنار آنها باشند و در جایگاه‌های مختلف و در صفوف نماز و بی پرده با آنان سخن بگویند و مشکلات آنان را حل کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در آستانه سوم خرداد، گفت:در آن زمان با آزاد سازی مرز‌ها و به دست آوردن اسیر‌ها و غنایم جنگی، امام امت و ملت ایران خوشحال شدند و اینک با وعده صادق، جبهه مقاومت خوشحال شدند.
حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: وعده صادق، با اقتدار ایران به دست آمد و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.
خطیب جمعه بجنورد گفت:اکنون باید کسانی که تریبونی در اختیار دارند با افشاگری کسانی را که فریب خورده اند در کنار خود آورند و با جهاد تبیین برای مردم بویژه جوانان این دست آورد‌ها را بازگو کنند.
نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، در حمایت از مردم مظلوم غزه، شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

 

<div id="video-display-embed-code_11124436"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236617/11124436?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما