شناسهٔ خبر: 66706059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

توخل جدایی از بایرن مونیخ را تأیید کرد؛ توافق نکردیم!

سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد که طبق توافق قبلی با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، برخی رسانه‌های آلمانی روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرده بودند که باشگاه بایرن مونیخ برای ادامه همکاری با توماس توخل به توافق رسیده‌ اما این مربی آلمانی در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوفنهایم در هفته پایانی بوندس‌لیگا تأیید کرد که در پایان این فصل از سمت سرمربیگری بایرن کنار می‌رود. اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی اعلام کرده بود در توافق دوجانبه با توماس توخل در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد؛ این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

در هفته اخیر؛ پس از ناکامی باشگاه بایرن مونیخ در استخدام مربیانی همچونی ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمان و رالف رانگنیک، بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدیران این باشگاه گزینه حفظ توخل را نیز مدنظر دارند و حتی تعدادی از بازیکنان بایرن هم خواهان ادامه کار با این مربی آلمانی هستند اما ظاهراً در نهایت برای ادامه همکاری به توافقی دست پیدا نکردند.

توخل امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوفئهایم درباره آینده حرفه‌ای خود گفت: این آخرین کنفرانس خبری من به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در زابنر اشتراس (محل تمرین بایرن) است. صحبت‌هایی با باشگاه (برای ادامه همکاری) بود اما ما به توافقی دست پیدا نکردیم، به همین خاطر تصمیم ماه فوریه (قطع همکاری در پایان فصل جاری) پابرجاست. واضح است که این تصمیم سختی است. نتایجی مانند بازی مقابل تیم‌های لاتزیو، آرسنال و رئال مادرید در لیگ قهرمانان ما را به هم نزدیک کرد. بازخورد هفته‌های اخیر پایه و اساس بحث ما بود اما نتوانستیم به توافق برسیم. دلایلش را نام نمی‌برم و باید بگویم توافق ماه فوریه پابرجاست.

وی همچنین درباره احساساتش اظهار داشت: من کمی ناراحت هستم، چون دوست ندارم تیم‌ و کادر فنی را ترک کنم. اینجا 60 یا 70 نفر هستند که هر روز آنها را می‌بینم. پیوندی وجود دارد که با گذشت زمان ایجاد می‌شود و هر روز ساعت‌ها با هم کار می‌کنیم. جدایی همیشه سخت است.

توخل 50 ساله که در ماه مارس 2023 جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در 60 بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن 37 برد، 8 تساوی و 15 شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند، اما باوارایی‌ها این فصل با هدایت او جامی به دست نیاوردند.

انتهای پیام/

نظر شما