شناسهٔ خبر: 66706049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ابوشریف در آیین رونمایی از کتاب طوفان الاقصی؛

رهبر انقلاب بر مولفه امت مقاومت تاکید دارند/ ایران همواره در کنار مردم فلسطین بوده است

صاحب‌خبر -
رهبر انقلاب بر مولفه امت مقاومت تاکید دارند/ ایران همواره در کنار مردم فلسطین بوده است
خبرگزاری آریا - نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: در شرایط محاصره کامل مردم فلسطین، قطعا مقاومت معنایی نخواهد داشت و این مهم درحالیست که رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی همواره در کنار مردم فلسطین بوده اند.

به گزارش خبرگزاری آریا، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران عصر روز پنج شنبه (27اردیبهشت ماه) در آیین رونمایی از کتاب "طوفان الاقصی؛ بیانات رهبر انقلاب پیرامون عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی"، گفت: به رغم تمام فشارها علیه ایران و گذشت بیش از سی سال از رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ایشان هیچگاه از موضوعات مهم مانند فلسطین عقب نشینی نکرده اند.
وی اظهار کرد: موضع و رفتار رهبر انقلاب اسلامی در مورد مسئله فلسطین در زمان ریاست جمهوری ایشان و همچنین در زمان رهبری ایشان، همواره ثابت بوده است.
ابوشریف افزود: البته این موضع، ادامه روند و موضع بنیانگذار جمهوری اسلامی یعنی امام خمینی (ره) است؛ ایشان فرمودند اسرائیل غده سرطانی است.
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران ادامه داد: بارها در مراسم های مختلف سخنان ایشان در مورد فلسطین را شنیده ایم؛ بیان مسئله فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام، بشریت و غیره است که همه اینها را از زبان ایشان شنیده ایم.
ابوشریف تصریح کرد: در این میان حاج قاسم سلیمانی به عنوان شاگرد ایشان، در آخرین جلسه حیاتش عنوان کرد در آخرت می‌پرسند که برای فلسطین چه کردید؟.
وی با بیان اینکه بدون شک ایشان یکی از رهبران راهبردی جهان محسوب می‌شوند، گفت: اولین خوانشی که ایشان از عملیات طوفان الاقصی داشتند و چند روز پس از آن اعلام کردند، این عملیات را جبران ناپذیر معرفی کردند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران اظهار کرد: بعد از ایشان بود که تحلیل گران و کارشناسان به بررسی این موضوع پرداختند و این عملیات را شکستی غیرقابل توصیف برای رژیم اشغالگر قدس دانستند.
ابوشریف بیان کرد: شاهد آن هستیم که بعد از 225 روز عملیات نسل کشی، نه تنها صهیونیست‌ها به اهداف خود نرسیده اند بلکه چهره شان در حال سیاه تر شدن است.
وی افزود: بازگرداندن توان بازدارندگی یکی از اهداف رژیم صهیونیستی بود اما پس از گذشت 225 روز، شاهد عملیات های متعدد حزب الله لبنان و انصار الله یمن هستیم و صهیونیست ها نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند. همچنین عملیات جمهوری اسلامی ایران نیز توان بازدارندگی صهیونیست‌ها را خدشه دار کرد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: ما مشروعیت خود را از امام خامنه‌ای مدظله العالی می‌دانیم و بطور حتم ما مشروعیت خود را از جامعه فلسطینی نیز کسب می‌کنیم؛بر این اساس رهبر انقلاب نیز بر آن تاکید داشته اند و از آن به نام امت مقاومت یاد کردند.
ابوشریف ادامه داد: در شرایط محاصره کامل مردم فلسطین، قطعا مقاومت معنایی نخواهد داشت و این مهم درحالیست که رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی همواره در کنار مردم فلسطین بوده اند. بر این اساس از همه کمک ها و حمایت ها قدردانی می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: فرمایشات ایشان می‌تواند به عنوان یک چهارچوب برای کسانی باشد که در مسیر عدالت‌خواهی حرکت می‌کنند؛ این کلمات نورانی است لذا باید مورد بررسی و پژوهش قرار بگیرد./
پایان پیام

نظر شما