شناسهٔ خبر: 66706033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد:

تعلل مجریان در تصویب مشوقات جوانی جمعیت

رقیه نعل‌بندانی

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز جمعیت و روند صعودی پیری که مازندران را تهدید می‌کند، گفت: بسیاری از مشوقات تصویب می‌شود اما مجریان در اجرای تعلل می‌کنند.

صاحب‌خبر -

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ۲۸ اردیبهشت نمازگزاران و خود را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: برای شیعیان بی‌تقوایی بد است باید از رفتار خوب خود از خاندان اهلبیت(ع) آبروداری کنیم.

مازندران «باب الرضا» است

وی با تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: آرزومندیم استان ما به عنوان «باب الرضا» باشد و استاندار ابتدای استان جاده‌ای را به همین عنوان نامگذاری کند.

امام جمعه ساری بهترین صدقه را دستگیری مستضعفان دانست و ادامه داد: لازم است در روند زندگی به فکر تهی دستان و نیازمندان باشیم.

تعلل مجریان در تصویب مشوقات جوانی جمعیت

آیت الله لائینی با اشاره به روز جمعیت و روند صعودی پیری که مازندران را تهدید می‌کند، تصریح کرد: لازم است تسهیلات لازم برای جوانی جمعیت در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مشوقات تصویب می‌شود اما مجریان در اجرای تعلل می‌کنند.

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید براینکه مسئله ازدواج و فرزند آوری باید از سوی خانواده‌ها پیگیری شود، خاطرنشان کرد: باید با به وعده خدا ایمان داشته باشیم زیرا خداوند فرمودند ازدواج موجب برکت زندگی می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه به برکت علم پزشکی موجب شد تا حیات دوباره به چند بیمار در حالت مرگ بخشیده شود، اظهار کرد: پیوند اعضاء رویکرد علم پزشکی بوده که چند دهه‌ای است در کشور انجام می‌شود.

توجه به الگوی مصرف در کشور

نماینده ولی فقیه در مازندران روز بهره‌وری و بهینه سازی مصرف را الگو سازی برای درست زندگی کردن دانست و یادآور شد: متاسفانه دور ریز مواد غذایی ما ایرانی‌ها ۱۵ میلیون جمعیت را می‌تواند اداره کند، باید روی بهینه سازی الگوی مصرف انرژی فرهنگ سازی بیشتری انجام شود.

این مسئول به دور دوم سفر رئیس جمهوری به مازندران اشاره کرد و گفت: در جلسه تخصصی که با وزرا و شورای اداری داشتند دغدغه‌های خوبی مطرح شد، افزود: رئیس جمهوری دغدغه‌های مردم را دارند؛ این خوب است. بسیار توصیه‌های خوبی به وزرا داشتند که نشان از اشراف ایشان به امور است.

اقدام جهادی دکتر رئیسی قابل تحسین است

آیت الله محمدی لائینی افزود: در این جلسات مسائلی را ما مطرح کردیم وایشان توصیه کردند که وزرا حتی در روز جمعه هم باید با من تماس داشته باشند و این اقدام دکتر رئیسی نشان می‌دهد که جهادی کار می‌کنند.

وی از استقبال پر شور و شعور مردم مازندران از رئیس جمهوری قدردانی کرد و ادامه داد: مردم ولایتمدار مازندران نشان دادند که قدرشناس خادمان خود هستند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نامه‌های زیادی که از سوی مردم به نهاد ریاست جمهوری داده شد، گفت: خواهشمندیم استاندار با ارتباطاتی که دارند به این نامه‌های مردمی پاسخ مثبت داده شود.

خرمشهر گفتمان مقاومت است

این مسئول به مناسبت روز سوم خرداد و آزادی خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزادی خرمشهر به روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامیده شد و جوانان با نثار جانشان این شهر را از دست حزب بعث آزاد کردند و «امام فرمودند؛ که خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه فتح خرمشهر گفتمان مقاومت را تولید کرد، اظهار کرد: اگر می‌بینیم  حوزه مقاومت در منطقه غرب آسیا گروه های مقاومت اینگونه مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنند این تولید شده گفتمان مقاومت در خرمشهر است.

وی افزود: این گفتمان مقاومت می‌تواند پیروزی تولید کند و ان‌شاالله نظام کفر از بین می‌رود و خرمشهر منطقه (فلسطین) آزاد می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما