شناسهٔ خبر: 66705978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پوچی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق

پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در عملیات وعده صادق پوچی ابهت پوشانی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد.

صاحب‌خبر -

پوچی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی با اشاره به پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات وعده صادق و ثابت شدن پوچ بودن اُبهت پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی گفت: تجهیزات نظامی استفاده شده در این عملیات از جمله موشک‌ها در دوران تحریم و به دست متخصصان و دانشمندان ایرانی ساخته شده است.


آیت الله طباطبایی نژاد افزود: کشور‌های منطقه پس از این عملیات به خوبی دریافتند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند با برخورداری از ارتش و سپاه متدین و تجهیزات بومی در کنار آنها قرار دارد و از کشور‌ها و ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند.


وی با بیان اینکه مسئله غزه مربوط به همه آزادی خواهان جهان است، گفت: با اعتراض وتجمع مسالمت آمیز دانشجویان در کشور‌های مختلف از جمله آمریکا در دفاع از مردم غزه، اثبات شد که موضوع غزه و فلسطین تنها مختص کشور‌های اسلامی نیست بلکه این موضوع، جهانی شده است.


امام جمعه اصفهان گفت: جهانیان شاهد برخورد‌های خشن پلیس آمریکا و کشور‌های غربی با دانشجویان هستند و از این رو چهره واقعی آنها که ادعای آزادی بیان هم دارند، دیده می‌شود.


وی با بیان اینکه اول خرداد سال ۱۳۵۹، سالگرد تحریم اقتصادی ایران از سوی آمریکاست گفت: کشور‌های بدون تحریم و سرسپرده آمریکا چنین پیشرفتی در امور خود نداشتند.


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) تحریم‌ها باعث شد، ایرانیان توانمندی‌های خود را بشناسند و آنها را در راه توسعه و پیشرفت کشور به کار گیرد.


امام جمعه اصفهان همچنین با گرامیداشت سوم خرداد، سالگرد آزاد سازی فتح خرمشهر گفت: راحتی و آسایش کنونی جامعه به خاطر رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌ها بویژه پیروزی خرمشهر است.


آیت الله طباطبایی نژاد افزود: خرمشهر در حالی به همت رزمندگان این مرز و بوم فتح شد که دشمن با تجهیزات کامل و نیرو‌های بسیار و با مدد از ده‌ها کشور دیگر در جنگ تحمیلی حاضر شده بودند و پیام آزادسازی خرمشهر این بود که با ایثار و فداکاری می‌شود بزرگترین قدرت‌های جهان را ریشه کن کرد.


خطیب جمعه اصفهان با اشاره ببه موضوع عفاف و حجاب گفت: پیام شهدا، حفظ حجاب و عفاف است و مادران شهدا با پوششان چنین مردان بزرگی را تربیت کردند و ما بار سنگینی که شهدا بر دوشمان گذاشته را نباید فراموش کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان همچنین ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به برکت حضور امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران و تبدیل شدن قم به قطب علم اندوزی و پایگاه مکتب تشیع گفت: شایسته است که دهه کرامت تا پایان به بهترین شیوه در استان اصفهان برگزار شود.

نظر شما