شناسهٔ خبر: 66705893 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۳ تن چوب قاچاق در بوکان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره یک محموله چوب قاچاق را با وزن سه‌تُن در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

صاحب‌خبر -

کشف ۳ تن چوب قاچاق در بوکان

عکس آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، اسماعیل عبدالله‌وند اظهار کرد: این محموله شامل چوب درختان بلوط و بید بود و متخلفان قصد داشتند محموله را از طریق این شهرستان به یکی از شهرهای اطراف منتقل کنند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت این اداره ضمن ضبط این مقدار چوب قاچاق که بر روی یک دستگاه خودرو ایسوزو حمل می‌شد، ضمن توقیف خودرو، راننده آن را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه محموله چوب قاچاق با وزن بیش از ۹ تُن چوب و ۲ کوره زغال کشف و ضبط شده و با متخلفان و افراد سودجو طبق قانون برخورد قضایی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در برخورد با سودجویان که با قطع غیرمجاز درختان جنگلی در عرصه‌های منابع طبیعی اقدام به تخریب می‌کنند، تعارف نداشته و با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

عبدالله‌وند در ادامه از مردم و دوستداران طبیعت خواست تا در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را با شماره ۱۵۰۴به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

نظر شما