شناسهٔ خبر: 66705708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه بافق:

اصل شکل گیری روابط عمومی ارتباط بین سازمان و مردم است/ سقط جنین ظلم و جنایت است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: اصل شکل گیری روابط عمومی ارتباط بین سازمان و مدیران با مردم و ارباب رجوع است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی‌ها گفت: وظیفه روابط عمومی‌ها حل مشکلات ارباب رجوع است چراکه باید مشکلات را به مسئول اداره منتقل کنند و راه حلی برای آن بیاندیشند. 

او افزود: ارتباطات آنها باید با رسانه‌ها باید تقویت شود و سازمان خود و فعالیت‌های آن را در جامعه تبلیغ کنند، اما مهمترین وظیفه آنها رصد مشکلات مردمی است که به آن اداره مراجعه می‌کنند. 

حسینی بیان کرد: اگر این اتفاق رقم بخورد، خیلی از مشکلات حل می‌شود، کسی اعتراضی ندارد و شاکی نیست چراکه اصل شکل گیری روابط عمومی ارتباط بین سازمان و مدیران با مردم و ارباب رجوع است. 

او گفت: امروزه بیشتر روابط عمومی‌ها فقط به تبلیغ نهاد خود می‌پردازند و مشکلات مردم دیده نمی‌شود. 

خطیب جمعه بافق با اشاره به هفته ملی جمعیت بیان داشت: ما در تله جمعیتی افتاده‌ایم؛ امروز دشمنی که هیچگاه به نفع ما کار نکرده است در بین جوانان ما تبلیغ فرزند کمتر زندگی بهتر می‌کند و خودش تولد فرزند ششمش را جشن می‌گیرد. 

او تصریح کرد: دشمن در حال تلاش است ایران را از جمعیت تهی کند و نیروی جوان نداشته باشد چراکه در این صورت است که می‌تواند به ما سلطه پیدا کند. 

حسینی گفت: دشمن در حال تبلیغ سقط جنین است و به ذهن جوان تازه عروس وداماد ما القا می‌کند چندسال اول نیازی به فرزند دار شدن نیست و بعد از چندسال که کار از کار گذشت تازه به فکر می‌افتند.

او افزود: سال ۱۴۰۲ روزانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قتل در کشور داشتیم یعنی یک میلیون سقط جنین در ستل گذشته اتفاق افتاده است. 

امام جمعه بافق بیان کرد: این‌ها ظلم و جنایت و کار دشمن است که می‌خواهد به هر قیمتی ایران ما را ضعیف کند و این هشدار بزرگی است چراکه در این صورت آینده ما آینده پیرمرد‌ها و پیرزن‌ها است. 

او با اشاره به روزجهانی موزه و میراث فرهنگی گفت: امروز یکی از بزرگترین موزه‌های دنیا، موزه اسرائیل است که بیش از ۵۰۰ هزار قطعه در آن به نمایش گذاشته‌اند. 

حسینی ادامه داد: مهمترین بخش این موزه، بخش ایران شناسی و هنر اسلامی است؛ فرهنگ ما را برای جوانان اسرائیلی به نمایش می‌گذارند تا وقتی خواستند با این فرهنگ مبارزه کنند، بتوانند.

او گفت:، اما جوان ایرانی ما چقدر فرهنگ اسرائیل را می‌شناسند؟ امروز باید در موزه‌ها به نسل جوان خود آگاهی ببخشیم. 

خطیب جمعه بافق گفت: یکی از گلایه‌های مؤمنین و متدینین این است که فضا‌های باستانی ایرانی را آلوده به گناه کردند. 

او افزود: اگر می‌خواهیم ایران گردی را ترویج دهیم، مسئولان باید امنیت دینی را تضمین کنند چراکه خیلی از اماکن گردشگری به عیاشخانه و مرکز فساد تبدیل شده است. 

حسینی گفت: گردشگری صنعتی است که آلایندگی ندارد، اما آلودگی دارد و وقتی این آلودگی‌ها برطرف شود ما می‌توانیم حمایت کنیم. 

او بیان داشت: این نیاز به حمایت شما مردم هم دارد که با امر به معروف و نهی از منکر جلوی این آلودگی‌ها را بگیرید؛ نیروی انتظامی در حال تلاش است در این امر، اما فراجا باید آخر الامر باشد. 

امام جمعه بافق با اشاره به سوم خرداد و فتح خرمشهر گفت: امروز دفاع از عفاف و حجاب، مبارزه در فضای مجازی و... دفاع از خرمشهر است؛ امروز خرمشهر‌های ما جنگ فرهنگی است که باید مراقب آنها باشیم.

او تأکید کرد: خدای متعال نفرت دارد از بازاری که جنسش را با قسم بفروشد و قسم دروغ فروشندگان برای فروش محصول حرام است و برکت را از زندگی آنان می‌برد.

نظر شما