شناسهٔ خبر: 66705360 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرلشکر موسوی:

«وعده صادق» آزادی فلسطین را تسریع خواهد کرد

فرمانده کل ارتش گفت: همه اذعان دارند بعد از عملیات وعده صادق منطقه و بلکه جهان به دو دوره قبل از عملیات وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شد، قطعاً این عملیات روند آزادسازی فلسطین و رسیدن به حق خودشان و زوال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

صاحب‌خبر -



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به همراه امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیأت همراه با ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق گفت: این عملیات خون تازه‌ای به رگ‌های مقاومت منطقه بود.
امام جمعه اهل تسنن پاوه: «وعده صادق» موجب تغییر گفتمان دشمنان ایران شده است
ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به عملیات مداوم و شبانه روزی دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارد به صورت شبانه‌روزی در حال شایعه پراکنی، هجمه فرهنگی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران است ولی از زمانی که عملیات غرورآفرین و شجاعانه وعده صادق توسط نیرو‌های مسلح انجام شده است شاهد تغییر محسوسی در گفتار معاندین جمهوری اسلامی ایران هستیم و نظام جمهوری اسلامی با این عملیات توانسته جایگاه ویژه‌ای کسب کند و باعث آرامش بیش از پیش در منطقه شده است.
وی ادامه داد: همه ما مدیون جمهوری اسلامی ایران هستیم و همه کرد‌ها مدیون و وامدار انقلاب و نظام هستند و شعار من این است که ایران خانه دوم ملت عراق و کرد‌های آنهاست ما باید هوشیار باشیم که اختلاف در مذهب دسیسه دشمن نشود.
امام جمعه اهل تسنن پاوه با اشاره به لزوم وحدت هرچه بیشتر بین اقوام و مذاهب اظهار کرد: در شهرستان پاوه شیعه و سنی با هم و در کنار هم هستند و هیچ مشکلی با هم ندارند. امروز ارتش از کارآمدترین نهاد‌های مردمی است و ما امنیت خود را مدیون فداکاری نیرو‌های مسلح هستیم ان‌شالله که این امنیت و اقتدار در راه سازندگی بیشتر کارآمد گردد.
باور دنیا به قدرت جمهوری اسلامی ایران پس از «وعده صادق»
سرلشکر موسوی نیز در این دیدار با قدردانی از هوشیاری و بصیرت مردم پاوه و قوم کرد گفت: پاوه در تاریخ انقلاب و نظام جایگاه ویژه و حساسی دارد. ما شما را مدافع فرهنگی دینی و بومی در منطقه می‌دانیم. با همه هجمه‌های فرهنگی دشمن، فرهنگ غنی و بکر در این سرزمین بدون دست کاری و تحریف باقی مانده است.

به گفته فرمانده کل ارتش، هجمه‌هایی که بعد از هشدار دهه ۷۰ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با موضوع شبیه خون فرهنگی اتفاق افتاد کسی تصور نمی‌کرد این موضوع شبیخون فرهنگی اینقدر مهم و اینقدر تاثیرگذار باشد، لذا اقدام لازم و به‌موقع صورت نگرفت، اما اتفاقاتی که در چند سال اخیر افتاد روشن کرد که دشمن چطور با افکار عمومی بازی می‌کند.

سرلشکر موسوی در ادامه به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: همه اذعان دارند بعد از عملیات وعده صادق منطقه و بلکه جهان به دو دوره قبل از عملیات وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شد، قطعاً این عملیات روند آزادسازی فلسطین و رسیدن به حق خودشان و زوال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد، اما چیزی که مهم است این است که دنیا به این باور رسید که جمهوری اسلامی ایران قدرت بزرگ جهانی است و نقطه قوت این قدرت بزرگ در اراده ملت ایران است.
در ادامه امیر سرلشکر موسوی ارتش را حامی ملت دانست و گفت ارتش دست در دست سپاه، فراجا، بسیج و همه عزیزان با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر کاری که در حد مقدورات باشد برای آسایش مردم منطقه انجام می‌دهند، امروز ارتش سرمایه ملی و امانت مردم و به مردم تعلق دارد.
فرمانده کل ارتش در پایان این دیدار خاطر نشان کرد: عملیات طوفان الاقصی مهم‌ترین هدفش این بود که موضوع فلسطین را زنده کند و مسئله فلسطین را به عنوان مسئله اول اسلام مطرح کند و در این مسیر نیز موفق شد.

نظر شما