شناسهٔ خبر: 66705279 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته شغلی دبیری و هنرآموز برگزار شد

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 علی صدر؛ معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ گفت: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که ۶۸ درصد متقاضیان زن و ۳۲ درصد مرد هستند.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی و ۱۰۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار شده است.

به گفته وی فرآیند برگزاری آزمون برای داوطلبان از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز شد.

صدر ادامه داد: در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف دو بسته آزمونی داده شد. دفترچه آزمون عمومی و اختصاصی (شماره ۱) شامل حاوی ۱۷۰ سوال حیطه عمومی و اختصاصی است که داوطلبان باید در مدت ۱۸۰ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند.

وی افزود: دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه‌ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سوال داوطلبان درج شده، باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

صدر گفت: متقاضیان در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری لازم است، حداکثر تا تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۳ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با سازمان ملی سنجش مکاتبه کنند. به درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

نظر شما