شناسهٔ خبر: 66705254 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

برپایی جایگاه ویژه برای اجرای برنامه‌های متنوع در میدان ولیعصر(عج) توسط منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به برگزاری جشن خانودگی امام رضایی‌ها در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از برپایی جایگاه ویژه برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در میدان ولیعصر (عج) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه با اشاره به مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ در برگزاری جشن خانوادگی امام رضایی ها گفت: جایگاه و صحنه ویژه‌ای برای مردم در میدان، ولی عصر عج در نظر گرفته شده تا گروه‌های مختلف به اجرای سرود، نماهنگ و برنامه‌هایشان بپردازند.

به گفته وی، این جشن در ۲ بخش از ساعت چهار بعدازظهر تا اذان مغرب با اجرای گروه های سرود، نمایش و اجرای گروه های هنری برگزار می شود و بخش ویژه جشن پس از اذان و برگزاری نماز جماعت با حضور مداحان برتر کشو همراه با مداحی و مولودی خوانی  خواهد بود.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: ساعت هشت شب نیز با حضور خادمان امام رضا (ع) صلوات خاصه این حضرت و نقاره زنی اجرا می شود.

این جشن همزمان با ایام دهه کرامت و در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه از مسیر میدان، ولی عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر برپا می‌شود.

برای سومین سال این جشن بزرگ روز جمعه در تهران برگزار می شود که مسیر امسال از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر به مسافت ۲ کیلومتر است و در این جشن ۱۲ هزار خادم در قالب ۴۰۰ موکب خدمات به شرکت کنندگان ارائه می کنند و تمامی اقلام از سوی خیران و  مردم تامین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما